مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه از اعزام گروه جهادی «خشت‌های مهربانی» به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان خبر داد.
کد خبر: ۸۱۸۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ 30 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازمهر،سرهنگ حسین قبادی بصیر اظهار داشت: یک گروه جهادی به نمایندگی گروه‌های جهادی در استان کرمانشاه به نام خشت‌های مهربانی به سیستان و بلوچستان اعزام شده است.

وی افزود: ۲ روز بعد از سیل سیستان و بلوچستان این گروه اعزام شدند و کمک رسانی‌های زیادی از طریق گروه جهادی خشت‌های مهربانی به مردم سیل زده انجام شده است و به مقدار ۴۰۰ میلیون تومان برای آن منطقه توسط این گروه هزینه شده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه تجهیزات گرمایی و مواد غذایی برای مردم سیل زده توسط گروه جهادی تهیه و به مردم داده شده است، گفت: این گروه جهادی در حال حاضر در سیستان و بلوچستان مستقر است و در حال بررسی با دیگر گروه‌های جهادی تهران و اصفهان برای ساخت تعدادی از منازل سیستان و بلوچستان هستند.

فعالیت ۸۷۰ گروه جهادی محله محور

این مسئول با اشاره به اینکه ۳۲۰ گروه جهادی شناسنامه دار در استان کرمانشاه فعالیت می‌کنند، بیان کرد: ۸۷۰ گروه جهادی محله محور در استان فعالیت خود را در نقاط‌های مختلف انجام می‌دهند.

سرهنگ قبادی بصیر تصریح کرد: این گروه‌ها در حوزه روستاها و حاشیه شهرها خدمت رسانی می‌کنند ضمن اینکه گروه‌های جهادی شناسنامه دار دارای جغرافیای هدف هستند و کارها را بر مبنای جغرافیای هدف انجام می‌دهند.

وی در ادامه به مجتمع کارآفرینی در استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: ۲۲ واحد در این مجتمع فعال است و بیش از ۱۰۰ نفر در این واحدها مشغول به کار هستند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه ادامه داد: این افراد در حوزه تولیدات دام، طیور، قارچ، ماهی، زنبور عسل، بسته بندی، ترشیجات، باغبانی و زراعت فعالیت می‌کنند.

این مسئول با بیان اینکه از سال ۹۵ این مجتمع راه اندازی شده است، خاطرنشان کرد: کارآفرینان کرمانشاهی برای آغاز به کار در این مجتمع مستقر می‌شوند و هنگامی که به توانمندی رسیدند کار خود را توسعه داده و از مجتمع خارج می‌شوند و ادامه فعالیت خود را در خارج ا ز مجتمع انجام می‌دهند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار