دیدار دو تیم شهر خودرو ایران و السیلیه قطر در پایان ١٢٠دقیقه بدون گل خاتمه یافت و در ضربات پنالتی، نماینده ایران موفق شد به پیروزی برسد و به مرحله گروهی لیگ قهرمانان راه یابد.
کد خبر: ۸۱۸۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۰ 28 January 2020

در جریان مرحله دوم پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال شهر خودرو ایران از ساعت ١٨:۴٠ در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه میهمان السیلیه قطر بود که این دیدار در پایان ٩٠ دقیقه با تساوی بدون گل به پایان رسید و تلاش دو تیم در دو وقت ١۵ دقیقه‌ای هم برنده‌ای نداشت تا ضربات پنالتی برنده بازی را تعیین کند.

د ضربات پنالتی، تمام بازیکنان منتخب شهرخودرو (روح‌الله سیف‌اللهی، میلاد سرلک، امین قاسمی‌نژاد، فرشاد فرجی و سعید صادقی) پنالتی خود را گل کردند اما مهدی رحمتی پنالتی دوم السلیه را از کریم انصاری‌فرد،‌ بازیکن ایرانی این تیم مهار کرد تا در نهایت شهرخودرو با نتیجه ۵ بر ۴ پیروز شود و به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

پبش از این، استقلال ایران با برتری ۵ بر صفر برابر الریان قطر به لیگ قهرمانان صعود کرده بود.

نیمه نخست:

در دقایق نخست این دیدار، شهر خودرو بازی را هجومی آغاز کرد و حتی در دقیقه ٣ موقعیت خوبی نصیب محمدرضا خلعتبری شد اما شوت این بازیکن راهی به دروازه پیدا نکرد.

در ادامه، بازی روند متعادلی پیدا کرد به طوری که دو تیم بازی محتاطانه را در دستور کار خود قرار دادند. با این حال در یکی دو فرصت آبی پوشان السیلیه این فرصت را داشتند که به گل برسند.

در دقیقه ٣٢ مصطفی محمد یک فرصت خوب شوت زنی به دست آورد اما توپ او از بالا دروازه به به اوت رفت.
در ادامه و در دقیقه ۳۷ کریم انصاری‌فرد فرصت بسیار خوبی به دست آورد تا دروازه شهر خودرو را باز کند اما شوت پای راست او هم راهی اوت شد.

در دقیقه ٣٩ این دیدار، قرمزپوشان شهر خودرو صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند و ارسال حسن جعفری فرصت خوبی برای مرادمند ایجاد کرد اما با دخالت مدافعان السیلیه این موقعیت از دست رفت.

در دقیقه ۴٣ این دیدار، قاسمی نژاد از پشت محوطه جریمه تیم قطری، دروازه را هدف قرار داد که با عکس‌العمل دروازه‌بان حریف توپ به کرنر رفت.

نیمه دوم:

در نیمه دوم این دیدار آبی پوشان السیلیه شروع بهتری داشتند و از همان دقایق ابتدایی فشار را روی دروازه شهر خودرو بیشتر کردند.

در دقیقه ۵۵ این دیدار کریم انصاری‌فرد پشت محوطه جریمه شهر خودرو صاحب توپ شد و با یک شوت پای راست دروازه را هدف قرار داد اما ضربه او پس از برخورد به تیر افقی دروازه به اوت رفت.

در دقیقه ۶٩ شوت سرلک با اشتباه دروازه‌بان قطری همراه بود اما توپ پس از برخورد به تیر افقی به اوت رفت.

در دقیقه ٧٨ این دیدار باز هم آبی‌پوشان قطری فرصت خوبی برای باز کردن دروازه به دست آوردند اما این بار هم ضربه سر کریم انصاری‌فرد راهی به دروازه پیدا نکرد.

در ادامه در آغاز ١۵ دقیقه اول وقت‌های اضافه، شاهد بازی درگیرانه‌ای از دو تیم بودیم به طوری که تعداد سوت‌های داور زیاد شده بود. در دقیقه ٩۵ بوصافا درون محوطه جریمه شهر خودرو صاحب توپ شد و دروازه را هدف قرار داد که با واکنش خوب رحمتی، شوت بازیکن حریف به گل تبدیل نشد. دو دقیقه بعد دوباره بوصافا شوت محکمی را راهی دروازه رحمتی کرد و اینبار هم رحمتی اجازه نداد دروازه نماینده ایران باز شود.

در ادامه در دقیقه ٩٩ ارسال قاسمی نژاد روی سر مرادمند فرود آمد آنا ضربه سر این بازیکن راهی اوت شد.

در ١۵ دقیقه دوم وقت‌های اضافه، بازی متعادلی را شاهد بودیم و با وجود اینکه دو تیم سعی داشتند حملاتی را طراحی کنند اما موفق به ایجاد موقعیت گل چندانی نشدند. با این حال در دقیقه ١١۵ آبی پوشان السیلیه یک ضربه ایستگاهی به دست آوردند اما نتوانستند از این فرصت بهره‌ای ببرند.

برای شهر خودرو در این دیدار مهدی رحمتی، محمدحسین مرادمند، علی نعمتی، محمدعلی فرامرزی، حسن جعفری، اکبر صادقی (فرشاد فرجی ۶٣)، سعید صادقی، امین قاسمی نژاد، محمدرضا خلعتبری (۱۰۰ خراسانی) و حسین مهربان (٧٧ روح‌الله سیف الهی) به میدان رفتند.

السیلیه نیز با ترکیب خلیفه ابوبکر، احمد منحالی، مصطفی محمد، مجدی عبدالله، مبارک بوصوفا، کریم انصاری فرد، مابوجی، ماهر یوسف، عادل بدر، محمد مدثر، ندیر بالحاج بازی کرد./ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار