به مناسبت سالروز شهادت حضرت زهرا(س) ویژه برنامه‌های مختلف فرهنگی – مذهبی در سومین حرم اهل بیت علیهم السلام برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۱۸۰۳۹
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵ 27 January 2020

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی حرم مطهر شاهچراغ(ع) گفت: از سه شنبه ۸ بهمن به مدت ۳ شب، مراسم سوگواری شهادت حضرت صدیقه کبری سلام الله علیها، با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین رضوی اردکانی و مرثیه سرایی سید عباس انجوی، حاج یزدان ناصری و حاج محمد شریف زاده در شبستان امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.
حجت الاسلام سلامی با بیان اینکه از ۵ تا ۱۰ بهمن نمایشگاه فرهنگی ویژه این ایام در صحن حضرت معصومه سلام الله علی‌ها برپا می‌شود، ادامه داد: صبح چهارشنبه در سالروز شهادت بانوی دو عالم، از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح، خطبه فدکیه با نوای سیدمصطفی موسوی نژاد قرائت خواهد شد و در ادامه بعد از اقامه نماز ظهر و عصر، مراسم عزاداری در شبستان امام خمینی (ره) برگزار می‌ شود.
وی اظهارداشت: ۱۰ بهمن محفل انس با قرآن کریم از ساعت ۱۰ صبح در شبستان امام خمینی (ره) و در همین روز از ساعت ۱۴ و دقیقه اختتامیه دوره‌های مهدویت در سالن کوثر حرم مطهر برگزار خواهد شد.
حجت الاسلام سلامی، برگزاری مسابقه اینترنتی، برپایی ایستگاه صلواتی در دو نوبت صبح و عصر از ۶ تا۱۰ بهمن در ضلع روبروی باب الرضا (ع) و اطعام و توزیع ۱۵ هزار پرس غذای گرم و ۳۰ هزار دمنوش با مشارکت اداره اوقاف را از دیگر برنامه‌های ایام فاطمیه اعلام کرد.
معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی حرم مطهر شاهچراغ(ع) گفت: از زائران و مجاوران حرم مطهر و ارادتمندان به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام برای شرکت در این ویژه برنامه‌ها دعوت به عمل می‌آید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار