ظفر افشون معاون هماهنگی و مدیریت امور زائرین استانداری فارس در نخستین جلسه کمیته ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات ویژه نوروز سال ۹۹ با بیان اینکه فارس و شیراز آماده مهمان نوازی است، اظهار کرد: انتظار فوق العاده‌ای از هلال احمر و اورژانس در امدادرسانی جاده‌ای می‌رود و ابراز امیدواری کرد که تیم‌های واکنش سریع هلال احمر در این ایام آمادگی خود را حفظ کنند.
کد خبر: ۸۱۷۷۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶ 26 January 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: ظفر افشون معاون هماهنگی و مدیریت امور زائرین استانداری فارس در نخستین جلسه کمیته ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات ویژه نوروز سال ۹۹ با بیان اینکه فارس و شیراز آماده مهمان نوازی است، اظهار کرد: انتظار فوق العاده‌ای از هلال احمر و اورژانس در امدادرسانی جاده‌ای می‌رود و ابراز امیدواری کرد که تیم‌های واکنش سریع هلال احمر در این ایام آمادگی خود را حفظ کنند.

معاون استاندار فارس در این جلسه با اشاره به افزایش سفر‌ها به استان در این ایام ابراز امیدواری کرد در نوروز ۹۹ با اطلاع رسانی سامانه‌های اضطراری و رسیدگی به شکایت، ناظر خدمات رسانی مطلوب به مسافران باشیم.

قائم مقام ستاد تسهیلات خدمات سفر استان فارس بیان کرد: کالا‌های اساسی برای نوروز ۹۹ تدارک دیده شده است و دستگاه‌های تامین کننده کالا‌ها آمادگی خود را جهت تنظیم بازار بکار گرفته و آماده استقبال از نوروز و میهمانان نوروزی هستیم.

ظفر افشون، همچنین از سازمان صنعت، معدن و تجارت و رییس کمیته نظارت و تنظیم بازار ستاد استان خواست تا نسبت به تنظیم بازار و افزایش نظارت‌ها بر بازار توجه ویژه‌ای صورت گیرد.

او ابراز امیدواری کرد: بتوانیم با برنامه ریزی منسجم، با کیفیت و خدمات مناسب از ظرفیت اماکن اقامتی استان در جهت پذیرایی گردشگران نوروز بهره کافی را ببریم.

در این جلسه رؤسای کمیته‌های ذیل ستاد نیز به بیان برنامه‌ها و دیدگاه‌های خود درخصوص ارائه خدمات مطلوب و مناسب به گردشگران و مسافران نوروزی در جهت ارزیابی عملکرد دستگاه‌های خود پرداختند و بر هماهنگی و نظارت قبل، هنگام و بعد از نوروز تاکید داشتند.

برچسب ها: فارس ، گردشگری ، نوروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار