مربی نفت مسجدسلیمان:
مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: به دنبال یک رتبه خیلی خوب و آبرومند برای شهر مسجدسلیمان هستیم و امیدوارم در پایان فصل شرمنده مردم مسجدسلیمان نشویم و رتبه‌ای در شان و شخصیت این عزیزان کسب کنیم.
کد خبر: ۸۱۷۴۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰ 26 January 2020

حسین پاشایی در نشست خبری پیش از بازی با صنعت نفت آبادان، اظهار کرد: تیم نفت آبادان یکی از تیم های بسیار خوب و با کیفیت لیگ امسال ما بوده است. علی رغم مشکلات مالی که گریبان گیر تیم ما است، آن ها نیز دچارش شدند اما یکی از تیم هایی است که خیلی خوب نتیجه گرفته است.

وی افزود: نفت آبادان، تیم قابل احترامی است و فکر می کنم دیدار فردا یکی از بازی های با کیفیت و خوب خواهد بود. امیدوارم با تمریناتی که انجام دادیم، بتوانیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: در مورد تیم خودمان هم باید بگویم، تیم ما از ابتدا برای نیفتادن بسته شد اما خدا را شکر با همت و غیرتی که بازیکنان به خرج دادند، فکر می کنم تا الان نتیجه خیلی خوبی گرفتیم.

وی افزود: تیم ما در نیمه بالای جدول است و اگر یک مقدار دچار بدشانسی نمی‌شدیم، می‌توانستیم رتبه‌های بهتری هم به دست بیاوریم. ولی در مجموع باید بگویم که به دنبال یک رتبه خیلی خوب و آبرومند برای شهر مسجدسلیمان هستیم و امیدوارم در پایان فصل شرمنده مردم مسجدسلیمان نشویم و رتبه ای در شان و شخصیت این عزیزان کسب کنیم.

پاشایی عنوان کرد: عباس عسکری را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم و متاسفانه خیلی وقت است که این بازیکن را به علت پارگی رباط از دست داده ایم. بازیکن محروم نیز نداریم.

وی افزود: تغییرات زیادی در نیم فصل داشتیم و امیدوارم هرچه زودتر به هماهنگی کامل برسیم و مثل نیم فصل اول با هماهنگی بازی کنیم. بازیکنانی که ما جایگزین بازیکنان با تجربه ای مثل مکانی و طیبی کرده‌ایم، مطمئن باشید بازیکنان با کیفیت و خوبی هستند و اگر از آن‌ها بالاتر نباشند، چیزی کمتر از آن‌ها هم ندارند.

مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در پایان گفت: آقای تارتار نیز به دلیل کسالتی که داشت، نتوانست در نشست شرکت کند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: نفت مسجد سلیمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار