نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز گفت: انتظار از همه مردم و مسئولان این است که نسبت به آسیب‌دیدگان اجتماعی از جمله بی‌خانمان‌ها در فصل سرد بیش از پیش توجه داشته و مسئولیت پذیر باشند.
کد خبر: ۸۱۷۰۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۳ 24 January 2020

تابناک فارس به نقل از ایرنا:آیت الله لطف الله دژکام چهارم بهمن در خطبه‌های نماز جمعه شیراز اظهار کرد: با توجه به برودت هوا در فصل زمستان باید توجه بیشتری به آسیب‌دیدگان اجتماعی شود و پویش حمایت از بی خانمانان که سال گذشته در استان ایجاد شد همچنان ادامه دارد اما با این حال همه انسانها موظفند بیش از پیش نسبت به آسیب دیدگان اجتماعی مسوولیت پذیر باشند.

امام جمعه شیراز با تاکید. بر این که اقدامات مناسبی در راستای حمایت از آسیب دیدگان اجتماعی داشته است ،عنوان کرد: افراد آسیب دیده اجتماعی ابعاد مختلفی دارد که تنها به کمک مالی خلاصه نمی شود

آیت الله دژکام با اعتقاد بر اینکه اولویت اقدامات اجتماعی تقویت جامعه اسلامی است ،اضافه کرد: از جمله ویژگی هایی که باید تقویت شود می‌توان به توانمندسازی فرهنگی اشاره کرد البته جامعه اسلامی باید در تمامی ابعاد فرهنگی ،علمی، اجتماعی و اقتصادی توانمند و در جهان شاخص باشد

نماینده ولی فقیه در فارس نوید ایجاد ناحیه علم و فناوری در استان را داد و تاکید کرد دستگاههای مربوط مکلف به ایجاد مرکز جدید علم و فناوری در شیراز شده اند.

وی با تاکید بر اینکه علم و فناوری موجب شکوفایی علمی و همچنین اقتصادی در جامعه می‌شوند و اضافه کرد: ایجاد چنین نواحی علمی منجر به اقتدار علمی و اقتصادی خواهد شد که گامی در مسیر تحقق توصیه‌های مقام معظم رهبری است.

امام جمعه شیراز در خصوص حوادث اخیر گفت: پس از رخداد های اخیر در کشور شاهد بودیم کشورهای غربی به همراهی آمریکا به دنبال ضربه زدن به ایران از هر طریقی بودند و رهبری نیز بر این موضوع تاکید داشتند که برخی در ظواهر زیبا به دنبال ضربه زدن از راه دوستی به ایران هستند.

وی افزود: آلمان، انگلیس و فرانسه با این که ظاهرشان عوض شده است اما از خصومت ورزی و رفتارهای ناپسند دست برنداشته‌اند.

آیت الله دژکام متذکر شد: دشمن به دنبال این است که به هر بهانه بگوید دست از دین بکشید و هرچه بیشتر این کشورها مورد آزمون جمهوری اسلامی قرار می گیرند باطن پلید خود را نشان می دهند و روسیاهی آلمان، فرانسه و انگلیس همچون آمریکا در برجام نشان داده شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار