رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: امروز فضای وحدت و همدلی در کشور وجود دارد و کوچک‌ترین حرکتی که مردم را نسبت به نظام جمهوری اسلامی دلسرد کند؛ خیانتی نابخشودنی است.
کد خبر: ۸۱۷۰۳۹
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۷ 24 January 2020
حمیدرضا حاجی بابایی با اشاره به همراهی مجلس و دولت برای افزایش حقوق‌ها گفت: هرچند تنگنای مالی داریم، اما از محل اوراق خزانه می‌توان کار‌های خوبی انجام داد و هر حرکتی که مردم را نسبت به نظام اسلامی دلسرد کند؛ خیانتی نابخشودنی است.

به گزارش تسنیم، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، در جلسه قرارگاه اقتصاد مقاومتی استان اظهار داشت: امروز همدان در مسیر پیشرفت قرارگرفته و پیشانی غرب کشور است به‌طوری‌که ۶۵ طرح ملی برای آن مصوب شده است.

حمیدرضا حاجی بابایی با بیان اینکه کمتر استانی از این نعمت برخوردار است، افزود: ۴۱ مورد از این طرح‌ها هنوز در دست اجراست که برای هریک از آن‌ها مانند قطار شهری همدان چند هزار میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اینکه بیان کار‌های انجام شده مردم را خوشحال و امیدوار می‌کند، تصریح کرد: دستاورد‌های انقلاب اسلامی را باید برای مردم گفت: وگرنه در حق نظام ظلم کرده‌ایم.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: امروز فضای وحدت و همدلی در کشور وجود دارد و کوچک‌ترین حرکتی که مردم را نسبت به نظام جمهوری اسلامی دلسرد کند؛ خیانتی نابخشودنی است.

حاجی بابایی با بیان اینکه دشمن با استفاده از روش‌های متعدد به ملت ایران فشار وارد می‌کند به مدیران دستگاه‌های اجرایی تأکید کرد که هر هفته یکی از آن‌ها، گزارش اقدامات عمرانی انجام شده پس از پیروزی انقلاب اسلامی را برای مردم بیان کند.

وی با اشاره به مقدار افزایش حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان در سال آینده هم بیان کرد: مجلس و دولت به کمک یکدیگر این کار را انجام می‌دهند و نمی‌خواهیم مانند سال گذشته، کار به جنجال برسد.

حاجی بابایی گفت: پیش‌بینی‌شده مقدار افزایش حقوق طوری باشد تا دیگر دریافتی هیچ فردی از سال آینده، کمتر از ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان نباشد.

وی با بیان اینکه همدان از نظر امنیت و همدلی مسئولان آن جزء استان‌های سرآمد در کشور است، تأکید کرد: هرچند تنگنای مالی وجود دارد، اما با استفاده از اوراق خزانه که دولت متعهد به پرداخت آن شده می‌توان کار‌های خوبی انجام داد.

اختصاص ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی ناوگان درون‌شهری همدان

نماینده مردم همدان و فامنین در خانه ملت از اختصاص ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی ناوگان درون‌شهری همدان خبر داد و افزود: ۸۰ میلیارد تومان تسهیلات با کارمزد ۴ درصد برای نوسازی ۱۳۰۰ تاکسی و ۵۰ میلیارد تومان هم برای نوسازی ناوگان اتوبوس‌رانی شهر همدان اختصاص‌یافته است.

حاجی بابایی با بیان اینکه اقدامات زیربنایی خوبی از گذشته در همدان انجام شده، اعلام کرد: اگر در بارندگی‌های چشمگیر ابتدای سال باوجودآنکه همدان از نظر مقدار بارش، دومین شهر کشور بود؛ مشکلی برای مردم پیش نیامد به دلیل تلاش‌های گذشته است.

وی افزود: همدان ۲۰ سال پیش جزء ۵ شهر کشور بود که از بانک جهانی برای ایجاد شبکه فاضلاب، هزینه دریافت کرد و امروز با استفاده از آن پساب به نیروگاه شهید مفتح منتقل می‌شود.

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: دو استخر با مدرن‌ترین تجهیزات هم برای فرهنگیان در ناحیه یک و دو شهرستان همدان آماده شده که به دلایل جزئی معطل مانده و نباید بیش از این کار به تعویق بیفتد.

حاجی بابایی در مورد دیگر شهرستان حوزه انتخابیه خود هم گفت: امروز فامنین که روزی محروم‌ترین شهرستان استان بود؛ پیشانی غرب کشور شده و تحولات چشمگیری در این آن رخ داده است.

وی، عبور آزادراه از نزدیک فامنین را از مهم‌ترین کار‌های انجام شده عنوان کرد و افزود: درحالی‌که روزی برای رسیدن به تهران باید مسیر طولانی همدان-رزن-بویین زهرا تا تهران را می‌پیمودیم، امروز با ساخت آزادراه مسیر کوتاه‌تر شده است.

حاجی بابایی، نبود الگوی کشت را نقص مهم جهاد کشاورزی در فامنین دانست و تصریح کرد: در فامنین و کبودراهنگ که با کمبود آب روبرو هستند؛ نیازمند طراحی الگوی کشت هستیم، اما هنوز اقدامی در این زمینه انجام نشده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار