نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی؛
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت:ایستادگی در راه حق رمز پیروزی در میادین مختلف است.
کد خبر: ۸۱۷۰۱۸
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷ 24 January 2020
به گزارش تابناک آذربایجان غربی،حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به این که وعده حتمی الهی نزول نصرت او بر مومنان و کسانی است که در راه حق مقاومت و ایستادگی کنند گفت: تا زمانی که ملت بزرگ ایران اسلامی در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی مصمم باشند استمداد الهی نیز شامل حال آن‌ها خواهد شد.
 
حجت الاسلام والمسلمین قریشی افزود: تاریخ نشان داده است هر جا مسلمانان ایستادگی کرده اند پیروز شده اند، ولی هرجایی که سستی پیشه کرده و دنیا پرست شده اند شکست خورده اند.
وی تاکید کرد: رمز پیروزی در میادین مختلف اعتماد به وعده‌های الهی، ایستادگی و پیروی از بیانات رهبر معظم اتقلاب است.
 
امام‌جمعه ارومیه همچنین دوم بهمن را یک حماسه ماندگار به رهبری حجت الاسلام والمسلمین حسنی دانست و گفت: نباید دوم بهمن را متعلق به اشخاص خاصی دانست چرا که این حماسه بزرگ متعلق به همه مردم ارومیه است و زمینه‌ای برای پیروزی انقلاب اسلامی شد.
 
حجت الاسلام والمسلمین قریشی افزود: حضور مردم تهران در نماز جمعه هفته گذشته رهبر معظم انقلاب نشان داد که ملت همیشه پشتیبان آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی هستند.
 
وی تصریح کرد: بر همه ما یک وظیفه شرعی و ملی است تا در تمامی صحنه‌های دفاع از انقلاب از جمله ۲۲ بهمن ماه و انتخابات پیش رو به میدان بیابیم و افراد اصلح را برای مجلس شورای اسلامی انتخاب کنیم.
 
آیت ا... حسینی نماینده مردم استان خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری نیز سخنران پیش از خطبه این هفته بود که به اهمیت برگزاری نماز جمعه در دین مبین اسلام اشاره کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار