فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: امروز بیشترین تهدیدات ما در فضای مجازی است.
کد خبر: ۸۱۷۰۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵ 24 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر، سردار بهمن ریحانی در اختتامیه اولین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج در کرمانشاه اظهار داشت: فضای مجازی امروز بخش زیادی از کارها و و اقدامات مردم در بسترهای مختلف اجتماعی. فرهنگی، امنیتی و… را دربرگرفته است.

وی افزود: یکی از مشکلات ما در این عرصه محتوا بود و چون بخش زیادی از کودکان، نوجوانان و جوانان ما در این فضا قرار گرفتند تولید محتوا ضرورت بیشتری پیدا کرده است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه بیان داشت: ما تا سال‌ها پیش محتوای مناسبی که شاکله و بستر اصلی این حوزه است برای ارائه نداشتیم.

سردار ریحانی گفت: امروز در این حوزه یک آتش به اختیار فرهنگی و اجتماعی شکل گرفته که کارهای ارزنده‌ای تولید می‌شود.

 

وی با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب که فرمودند راهی نداریم جز اینکه قوی شویم، ادامه داد: البته ایشان فرمودند که این قوی شدن نه تنها در عرصه نظامی مطرح نیست و یکی از عرصه‌ها همین فضای مجازی است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: یکی از تهدیدات ما در فضای مجازی این بود که ما نسبت به اقدامات دشمن عقب بودیم، اما جوانان نشان دادند در کمتر از ۴۸ ساعت با وجود محدودیت‌ها کارهای ارزنده‌ای تولید می‌کنند.

وی افزود: در تولیدات این حوزه علاوه بر محتوا باید به قالب و شکل ظاهری هم توجه کرد، هرکدام متناسب نباشد کار را ضعیف می‌کند.

سردار ریحانی بیان داشت: دشمنان بخش زیادی از تهدیدات ما را در فضای مجازی قرار دادند و ما باید بتوانیم با این فضا برخورد کنیم، به این معنا که چیزی برای مقابله با آنها داشته باشیم.

وی تاکید کرد: با امکانات محدود هم ما می‌توانیم این کار را انجام دهیم، چون نه فکرمان، نه اعتقاد و نه انگیزه ما قابل قیاس با دشمن نیست، فکر ما اعتقادی است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با تقدیر از برگزاری این رویداد عنوان کرد: به لحاظ کمی هم باید این تیم‌ها را افزایش دهیم و نسبت به دشمن برتری داشته باشیم تا قدم‌های خوبی برای تحکیم ریشه‌های انقلاب برداریم.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار