حسین ابوطالبی خبر داد؛
به گزارش تابناک سمنان: حسین ابوطالبی رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای دامغان از امدادرسانی نیروهای راهداری به ۱۶ خودروی گرفتار در برف در شب گذشته در محورهای مواصلاتی شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۱۶۸۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵ 23 January 2020

نتیجه تصویری برای خودرو گرفتار در برف دامغان

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای دامغان صبح پنج‌شنبه در جمع خبرنگاران بابیان اینکه هم‌زمان با انجام عملیات راهداری در حوزه استحفاظی شهرستان دامغان، امدادرسانی به ۱۶ خودرو گرفتار در برف در محورهای حوزه شهرستان دامغان انجام شد، تأکید کرد: این خودروها در محورهای مواصلاتی شهرستان به دلیل بارش شدید برف گرفتارشده بودند.

وی افزود: ۴۰ نیروی راهداری در قالب پنج اکیپ با ۱۹ دستگاه تجهیزات راهداری شامل گری در، برف‌روب مکانیزه و لودر به محورهای سطح شهرستان دامغان اعزام‌شده‌اند.

حسین ابوطالبی گفت: این اکیپ‌های راهداری در مسیرهای دامغان - کیاسر، دیباج – گلوگاه، تویه دروار – کیاسر، دامغان – معلمان، دامغان – سمنان، دیباج - تویه – نم که و کلاته – بادله عملیات راهداری انجام دادند.

ابوطالبی بابیان اینکه پخش ۱۵۰ تن شن و نمک در ۳۰۵ کیلومتر از جاده‌های دامغان یکی از محورهای عملیات راهداری شامگاه گذشته تاکنون بوده است، بیان کرد: از رانندگان تقاضا می‌شود در صورت نداشتن الزام به سفر حتماً شب را در مکان امن استقرار پیداکرده و صبح در محورهای برف‌گیر تردد داشته باشد و در صورت ضرورت حتماً سوخت، غذا، لباس گرم و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار