۷ روز پس از شب یلدای سال ۹۷ کشف جسد نیمه سوخته دختری ۳۰ ساله به‌نام رعنا در خانه‌اش موجب شد تا رسیدگی به این پرونده در دستور کار مأموران جنایی پلیس استان البرز قرار گیرد. معاینات پزشکی قانونی هم نشان داد که مقتول پیش از سوزانده شدن بر اثر ضربه‌های چاقو به قفسه سینه‌اش جان باخته است.
کد خبر: ۸۱۶۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ 23 January 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ مأموران پس از بررسی صحنه جرم و شواهد موجود در محل جنایت حمید، نامزد ۳۳ ساله رعنا را به‌عنوان نخستین مظنون احضار کردند و مورد بازجویی قرار دادند، ولی او موفق شد با ترفند‌هایی مسیر بازجویی را منحرف کند و خودش را بی‌گناه نشان بدهد.

تحقیقات پلیس ماه‌ها ادامه داشت و مأموران هنوز به سرنخ مهمی برای شناسایی قاتل نرسیده بودند که در مهر سال‌جاری حمید با مراجعه به اداره پلیس آگاهی به قتل نامزدش اعتراف کرد و به مأموران گفت: ۵ ماهی بود که با رعنا نامزد کرده بودیم.

روز حادثه من به خانه‌اش رفته بودم، اما به خاطر اختلاف‌هایی که داشتیم باهم درگیر شدیم آنقدر عصبانی بودم که با کارد میوه خوری به او حمله کردم و ظرف چند ثانیه متوجه شدم که غرق در خون است و دیگر نفس نمی‌کشد. خیلی ترسیده بودم در یک لحظه فکر کردم که اگر جسد او را بسوزانم دیگر ردی از جنایت باقی نمی‌ماند و کسی هم متوجه نمی‌شود.

آتشی درست کردم و او را در میان شعله‌های آتش قرار دادم، اما به یکباره پشیمان شدم و آتش را خاموش کردم و از خانه‌اش گریختم. با اینکه موفق شده بودم از دست پلیس فرار کنم، اما عذاب وجدان یک لحظه رهایم نمی‌کرد تا اینکه تصمیم گرفتم با معرفی خودم به پلیس قدری از این عذاب کم کنم.

پس از اظهارات متهم و در حالی که او هم خودش را مستحق قصاص می‌دانست، مددکاران ندامتگاه کرج موفق شدند دقایقی پیش از صدور رأی در دادگاه کیفری استان البرز رضایت خانواده مقتول را بگیرند.

مادر رعنا که از قصاص این پسر گذشت کرده بود گفت: قاتل دخترم را فقط به‌خاطر خدا بخشیدم. نمی‌خواهم خون را با خون بشویم. من به‌خاطر جوانی اش او را بخشیدم.

این متهم با توجه به رضایت اولیای دم قرار است بزودی از نظر جنبه عمومی جرم در شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز محاکمه شود.

برچسب ها: قتل ، قصاص ، البرز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار