استاندار فارس همچنین گفت: از مدیران ارشد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انتظار می‌رود که فارس را ویژه ببینند زیرا این استان پهناورترین استان کشور از نظر تقسیمات کشوری است.
کد خبر: ۸۱۶۶۱۲
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۸ 22 January 2020

تابناک فارس به نقل از ایرنا:عنایت‌الله رحیمی، چهارشنبه در نشست تخصصی ذیحسابان و مدیران پشتیبانی اداره‌های کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سراسر کشور در شیراز افزود: بدون تردید شفافیت، موجب اعتماد عمومی می‌شود که ممکن است در برهه‌ای از زمان خدشه‌دار شده باشد.

وی ادامه داد: سرمایه عمومی و اجتماعی را اعتماد می‌تواند حفظ و آن را پایدار کند و به درستی، شفافیت مترادف با گسترش اعتماد عمومی تعریف می‌شود.

استاندار فارس، نقش ذیحساب در شفافیت اقتصادی را بارز توصیف و بیان کرد: سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی اداره‌ها با شفاف سازی اقتصادی حاصل می‌شود و ذیحسابان پاسداران این عرصه هستند.

رحیمی، بهره گیری از تجارب مالی و اجرایی را از جمله راهکارهای مناسب در برقراری عدالت اجتماعی دانست و گفت: بخش مهمی از عدالت اجتماعی در کارکرد موثر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی محقق می شود که این امر با ایجاد شغل، ارزش افزوده و تولید ثروت دست یافتنی است.

وی با اشاره به شرایط خاص اقتصادی دولت و لزوم هماهنگی دست‌اندرکاران اجرایی در گذر از این شرایط، اظهار داشت: با اولویت بندی فعالیت‌های اجرایی می‌توان با مشکلات کمتری از این ایام گذر و از داشته های خود برای مولدسازی بهره‌گیری کرد.

استاندار فارس همچنین گفت: از مدیران ارشد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انتظار می‌رود که فارس را ویژه ببینند زیرا این استان پهناورترین استان کشور از نظر تقسیمات کشوری است.

رحیمی ادامه داد: بتازگی هفت شهرستان جدید در استان فارس ایجاد شده که انتظار داریم هر چه زودتر اداره‌ها در این شهرستان‌ها استقرار پیدا کنند.

در تابستان ۹۸ بر اساس مصوبه هیات دولت، هفت فرمانداری جدید شامل، بیضا، اوز، سرچهان، زرقان، خفر، آباده طشک و کوه چنار در استان فارس ایجاد شد. این استان هم اینک دارای ۳۶ شهرستان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، اخلاق را از حلقه‌های مفقوده در میان برخی کارگزاران نظام عنوان کرد و بیان داشت: احترام به رای مردم یعنی احترام به رییس جمهوری و ما انتظار داریم همه کارگزاران نظام به این اصل پایبند باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار