احمدی منش گفت:زرقان می تواند به یکی از قطب های مطرح صنایع تبدیلی در استان تبدیل شود و برای ایجاد دومین شهرک صنعتی در این شهرستان به دنبال جذب سرمایه گذار هستیم.
کد خبر: ۸۱۶۵۵۹
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶ 22 January 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان: «اسفندیار احمدی منش»، امروز (چهارشنبه 2 بهمن) در جمع خبرنگاران گفت: روند مطلوبی که در زمینه ایجاد واحدهای صنعتی در زرقان در پیش گرفته شده است، موجب مهاجرت معکوس به این شهرستان می شود.

فرماندار شهرستان زرقان ادامه داد: احداث و فعالیت هر واحد صنعتی در زرقان، می تواند یکصد فرصت شغلی ایجاد کند و امیدواریم که واحدهای فعال صنعتی در این شهرستان بتوانند با برخورداری از نقدینگی لازم به توسعه فعالیت های خود بپردازند.

وی از اقدام برای جذب سرمایه گذار در زرقان، اعلام کرد: زرقان می تواند به یکی از قطب های مطرح صنایع تبدیلی در استان تبدیل شود و برای ایجاد دومین شهرک صنعتی در این شهرستان به دنبال جذب سرمایه گذار هستیم.

احمدی منش افزود: با راه اندازی دومین شهرک صنعتی در زرقان، بیش از پنج هزار فرصت شغلی ایجاد می شود که رقم قابل توجهی در سطح استان است.

وی با تاکید بر تلاش فرمانداری زرقان برای پیگیری و تحقق مطالبات مردمی، گفت: توجه به حوزه صنعت و تولید، مشکلات محیط زیستی، ارتقاء جایگاه ادارات و ... برای فرمانداری زرقان دارای اهمیت است که به آنها رسیدگی و توجه می کند.

فرماندار زرقان از بهره برداری پروژه ها در دهه فجر امسال خبر داد و اعلام کرد: بیش از 10 پروژه به ارزش بیش از 18 میلیارد تومان در این دهه به بهره برداری خواهد رسید و خط تلفن ثابت و فیبر نوری در مسکن مهر امام رضا (ع) این شهرستان کلنگ زنی می شود.

فرماندار زرقان در این نشست از فعالیت 42 حوزه اخذ رای در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در زرقان نیز خبر داد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار