محمد خسروی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه، گفت: بر اساس آخرین داده های هواشناسی، هوای استان ابری همراه با بارش خواهد بود و در پی آن احتمال رویارویی با رواناب، سیلاب های محلی و آبگرفتگی معابر وجود دارد.
کد خبر: ۸۱۶۳۹۶
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰ 22 January 2020

محمد خسروی در گفتگوبا خبرنگار تابناک کرمانشاه ‌ اظهار داشت:در ادامه سامانه بارشی حاکم بر جو منطقه، هوای استان طی فردا نیمه ابری تا ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد بارش برف و باران و احتمال رعد و برق خواهد بود.

وی افزود: بارش ها که از بعداز ظهر امروز (چهارشنبه) تا صبح فردا در نیمه جنوبی و نواحی غربی استان شدت بیشتری داشته، با آبگرفتگی معابر عمومی، ایجاد رواناب در برخی نقاط با احتمال سیلاب‌های محلی نیز همراه می گردد.

این مسئول تصریح کرد: لازم به ذکر است بارش برف در گردنه ها، جاده های کوهستانی، نواحی سردسیر و بتدریج در نواحی معتدل موجب کاهش دید، لغزندگی، و اختلال در تردد خواهد شد.

مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در روز پنج شنبه تشکیل مه و بارش های پراکنده و موقت در پاره ای نقاط مهمترین پدیده های جوی خواهند بود، یادآور شد: به دنبال این وضعیت از اواسط روز جمعه تا بعد از ظهر روز شنبه، گذر سامانه ای بارشی قوی از جو منطقه، سبب بارش برف در اغلب نقاط استان خواهد بود.

وی تاکید کرد: با خروج این سامانه از جو منطقه، در روزهای یکشنبه و دوشنبه کاهش شدید دمای هوا (بخصوص دمای شبانه) یخبندان و تشکیل مه مهمترین پدیده های جوی برای سطح استان پیش بینی می شوند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار