یادداشت مهمان
برخی از دوستان انقلابی ما ، دچار یڪ سو برداشت اساسی از واژه انقلابی گری یا اصولگرایی، اقلا در خصوص وظایف نمایند مجلس شده اند.
کد خبر: ۸۱۶۲۶۱
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۶ 21 January 2020

متاسفانه برخی به اشتباه فکر می کنند که هرچه یک نماینده بیشتر دنبال جار و جنجال در مجلس باشد انقلابی تر است چه اینکه وظیفه او فقط همین داد زدن و جار و جنجال کردن است. این تفکر غلط است. نماینده مجلس باید به وقتش داد بزند اما بوقتش کارهای مهم را با آرامش و پیگیری منطقی پیش ببرد. به عملکرد آقای منادی نگاه کنید.
منادی که خود را اصولگرا و اصلاح طلب به معنای رایج زرگری نمی شناسد و خود را انقلابی معرفی می کند و در این دوره نیز در لیست اولیه ائتلاف نیروهای انقلاب حاضر است، ضمن پایبندی به اصول، در طول دوران نمایندگی اش با یک فکر استراتژیک و ارتباط گیری و هم افزایی تمام پتانسیل های بالقوه که اکثریت نمایندگان استان درگیر مشکلات جناحی در بهره گیری آنها به نفع مردم میشوند، پیگیر توسعه زیرساختی منطقه آذربایجان و تبریز بود است.
شاهد مصداقی ماجرا همین آزادراه تبریز_نوردوز است که با پیگری های مجدانه وی، این پروژه بررسی و به مرحله عملیاتی رسید و تا کنون بخشی از این راه بسیار مهم و استراتژیک ساخته شده است. بی شک با اتمام این راه شاهد یک تحول اساسی در ظرفیت های ترانزیتی و لجستیکی تبریز و آذربایجان و هم چنین شکوفایی ظرفیت های گردشگری آن خواهیم بود.


لذا باید گفت ما امروز به نمایندگانی انقلابی و عملگرا چون منادی نیاز داریم که ضمن انقلابی بودن و پایبندی کامل به اصول انقلاب عملگرا هم باشند تا بتوانند گرهی از گره های مردم باز کنند و چرخ پیشرفت و آبادانی را با سرعت بیشتری به حرکت وادارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :