رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشارهب به هم‌زمانی مراسمات دهه‌ی فجر و چهلیمن روز شهادت سردار سرافراز اسلام شهید سلیمانی گفت: «در سراسر کشور مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن هم‌زمان با مراسم چهلمین روز شهادت حاج‌قاسم سلیمانی برگزار می‌شود اما در کرمان مراسم چهلمین روز شهادت سردار دل‌ها ۲۷ بهمن برگزار خواهد شد».
کد خبر: ۸۱۵۹۶۳
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۵ 20 January 2020

به گزارش تابناک کرمان به نقل از ایسنا، حسین انجم‌شعاع در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی با محوریت دهه فجر بیان کرد: «پای کار آمدن مردم، اعتقادات اسلامی و دینی مردم و رهبری حکیمانه‌ی امام راحل برای به صحنه آوردن مردم از عوامل پیروزی انقلاب اسلامی بود و این سه موضوع نیز باعث تداوم انقلاب شده است.».
وی ادامه داد: «دشمن روی این سه عامل سرمایه‌گذاری کرده به‌گونه‌ای که دشمن سعی بر تضعیف موضع رهبری و جداسازی مردم از انقلاب را دارد».
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان بیان کرد: «بیش از سه میلیون نفر در تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی در کرمان شرکت کردند اما خبرگزاری‌های رسمی جهان این حضور گسترده را نشان ندادند ولی حضور اندک مردم در تجمعات اعتراضی آبان ماه و دی‌ماه گذشته را به‌صورت وسیع نمایش می‌دهند».
وی با تاکید بر این‌که فعال کردن ظرفیت داخلی باعث توانمندی کشور خواهد شد، اضافه کرد: «باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی ایام‌الله در دهه فجر از سوی دستگاه‌های اجرایی صورت گیرد که عزت و اقتدار جمهوری اسلامی را به نمایش بگذاریم. همچنین سعی بر زمینه‌سازی حضور سازمان‌های مردم‌نهاد در برگزاری برنامه‌های دهه فجر داریم».
انجم‌شعاع به دیگر سیاست‌گذاری‌های سازمان تبلیغات اسلامی در استان کرمان اشاره و اظهار کرد: «باید فضاسازی شهر به‌گونه‌ای باشد که فضای شهر یک فضای دهه فجری باشد و دستگاه‌های اجرایی حتما یک برنامه‌ی اجرایی داشته باشند اما در برگزاری برنامه‌ها اسراف نباید صورت گیرد».
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به نزدیک بودن ایام‌الله دهه فجر و انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: «برنامه‌های دهه فجر باید به‌گونه‌ای باشد که باعث ترغیب حضور حداکثری مردم در انتخابات شود اما در این برنامه‌ها به هیچ‌عنوان به نفع یا علیه هیچ کاندیدایی نباید باشد و تنها اصل انتخابات در نظر گرفته شود».
وی به هم‌زمانی مراسمات دهه فجر و چهلیمن روز شهادت سردار سرافراز اسلامی شهید سلیمانی اشاره و بیان کرد: «در سراسر کشور مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن هم‌زمان با مراسم چهلمین روز شهادت حاج‌قاسم سلیمانی برگزار می‌شود اما در کرمان مراسم چهلمین روز شهادت سردار دل‌ها ۲۷ بهمن برگزار خواهد شد».

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار