رئيس شوراى هماهنگى تبليغات اسلامى البرز گفت: امسال به٤مسير راهپيمايى ٢٢بهمن يك مسير جديد بنا به در خواست مردم منطقه ى عظيميه و حسن آباد اضافه شده است.
کد خبر: ۸۱۵۸۵۱
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸ 20 January 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ حجت الاسلام و المسلمين محمد حسين روحی يزدی در دومین جلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی البرز گفت: بزرگداشت چهل و يكمين سالگرد انقلاب اسلامی با همدلی و همراهی به نحو احسن و شایسته برگزار خواهد شد .

روحى يزدى افزود:امسال به ٤مسير موجود راهپيمايى ٢٢بهمن يك مسير جديد بنا به در خواست مردم منطقه ى عظيميه و حسن آباد اضافه شده است كه از مسجد جامع مهدويه در آزادگان به سمت چهار راه طالقانى و ميدان سپاه به ميدان جمهورى اسلامى خواهد بود .

او گفت:٢٢ بهمن امسال مصادف با چهلمين روز از شهادت سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سليمانى و همرزمان شهيدشان است که باید به گونه ای برنامه ریزی شود که ، برنامه ها آمیخته با عطر اين شهدا باشد.

رئيس شوراى هماهنگى تبليغات اسلامى البرز افزود: غبار روبی گلزار شهدای امامزاده محمد (ع) توسط مديران دستگاه هاى اجرايى باید متفاوت تر از سال های قبل باشد .

او افزود :امسال غرفه هایی به منظور معرفی دستاوردهای استان البرز در بلوار جمهوری مسیر راهپیمایی چند روز قبل از راهپيمايى٢٢ بهمن برپا می شوند.

برچسب ها: روحی یزدی ، دهه فجر ، البرز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار