پیش‌بینی‌های هواشناسی حاکی از کاهش قابل ملاحظه دما،بروز یخبندان و سرمازدگی از سه‌شنبه ۲۴ دی ماه به مدت ۲ روز در استان فارس دارد.
کد خبر: ۸۱۳۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱ 13 January 2020

رییس اداره پیش بینی و صدور پیش آگاهی های جوی و اقلیمی اداره کل هواشناسی فارس بیان کرد: شب گذشته دمای هوا در شیراز منفی ۴ درجه بود و در این شب صفاشهر با منفی ۱۵ درجه سانتیگراد سردترین نقطه این استان گزارش شد.

فرید اسماعیل زاده افزود: امشب در استان فارس شاهد تغییر چندانی به نسبت شب گذشته نخواهیم بود اما از عصر سه‌شنبه بارندگی در مرکز و شمال فارس و همچنین شهر شیراز آغاز خواهد شد که به دلیل سرمای هوا به صورت برف پیش بینی می شود.

وی اظهار داشت: از سه شنبه بارش برف ،وزش باد شدید و کاهش قابل ملاحظه دما در استان فارس پیش بینی می‌شود.

اسماعیل‌زاده افزود: برای چهارشنبه هفته جاری نیز کاهش ۴ تا ۹ درجه ای دمای هوا و یخ زدگی سطح زمین پیش بینی خواهد شد.

وی با بیان اینکه از پنجشنبه احتمال افزایش دما در این استان وجود دارد،ادامه داد: فعالیت سامانه سامانه بارشی در دو روز آینده باعث کاهش دید ،لغزندگی در محورهای مواصلاتی و تشکیل مه می‌شود.

اسماعیل زاده اضافه کرد: رانندگانی که قصد تردد در جاده های استان فارس را دارند باید خودروهای خود را به تجهیزات زمستانی مجهز کنند و همچنین تصمیم های مناسب برای تردد درون شهری در کلانشهر شیراز توسط دستگاه های متولی و همچنین اقدامات لازم برای کاهش سرمازدگی محصولات کشاورزی اندیشیده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار