آیت الله دژکام، اکنون فرصتی مناسب فراهم است تا با حضور حداکثری پای صندوق های رای، با انتخاب افراد اصلح و توانمند، بار دیگر سیلی محکمی به دشمن بزنیم.
کد خبر: ۸۱۲۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱ 10 January 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان: آیت الله «لطف الله دژکام»، امروز (جمعه 20 دی) در خطبه های نماز جمعه شیراز با اشاره به اینکه یکی از اهداف انتقام سخت، بیرون راندن آمریکا از منطقه است، گفت: این انتقام سخت، در انتظار آمریکا است.

 

نماینده ولی فقیه در فارس با اشاره به اینکه در این انتقام سخت، رژیم غاصب قدس فراموش نشده است و منطقه به زودی از لوث وجودی این منشا فساد پاک می شود، اظهارداشت: تمام توان از جمله قدرت نظامی برای خروج استکبار از منطقه باید مورد استفاده قرار گیرد.

 

امام جمعه شیراز بر لزوم دشمن شناسی توسط مردم تاکید کرد و افزود: این موضوع همواره به شکل محسوسی در بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مشاهده می شود.

 

وی از رسانه های استان فارس خواست تا با هدف گذاری و مطالبه گری در خصوص انتقام سخت، که مطالبه آحاد جامعه است، فعالیت داشته باشند، اضافه کرد: در این صورت شاهد بیشترین ضربه به استکبار خواهیم بود.

 

به گفته آیت الله دژکام، اکنون فرصتی مناسب فراهم است تا با حضور حداکثری پای صندوق های رای، با انتخاب افراد اصلح و توانمند، بار دیگر سیلی محکمی به دشمن بزنیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار