نماینده، ولی فقیه در استان فارس و استاندار فارس به دلیل حضور گسترده و پرشور مردم در آیین تکریم نام و یاد شهید سردار سلیمانی و همرزمانش قدردانی کردند.
کد خبر: ۸۱۲۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵ 09 January 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: آیت الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز و عنایت الله رحیمی، استاندار فارس به مناسبت حضور گسترده و پرشور مردم در آیین تکریم نام و یاد شهید سپهبد سردار حاج قاسم سلیمانی و شهدای عزیز مقاومت قدردانی کردند.

بسم الله الرحمن الرحیم
محضر مبارک مردم شریف و قدرشناس فارس
با سلام و تحیات الهی

حضور پرشور، گسترده و عاشورایی آحاد مردم فارس در آیین بزرگداشت شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، برگ زرین دیگری از قدرشناسی و وفاداری را به کارنامه‌ی درخشان مردم فارس ضمیمه نمود.

از لحظه‌ی نشر خبر شهادت شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، سید شهیدان مقاومت اسلامی و همرزمان عزیزش و همزمان با آیین تشییع پیکر آن شهدای والامقام، شیراز و دیگر شهرستان‌های فارس، یکپارچه عزادار و چله نشین ماتم کبوترانِ خونین بالِ به معراج پرکشیده شد.

مراسم مختلف در جای جای استان پهناور فارس به ویژه مراسم روز سه شنبه هفدهم دی ماه در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی، شاهچراغ (ع)، آیینه‌ی قدرشناسی از خدمت بی منت و مخلصانه‌ی خدمتگزاران صدیقِ به خداپیوسته بود و آن جمعیت بی نظیر در برابر بزرگی، عظمت و اخلاص شهید سپهبد سلیمانی و شهدای عزیز همرزم ایشان، سر تعظیم و احترام فرود آوردند و یاد و نام این شهدای گرانقدر را گرامی داشتند؛ حضور چشمگیر و پرشور مهاجرین افغانستانی و عراقی مقیم شیراز در این آیین نیز رنگین کمانی از وحدت و برادری را به نمایش گذاشت.

اینجانبان با احترام و عرض ادب، صمیمانه، مراتب سپاس و قدردانی و تسلیت مجدد خود را به محضر شریف آحاد مردم عزیز و بزرگوار فارس اعلام می‌داریم و از خداوند بزرگ، پایمردی در راه آرمان‌های بلند و الهی شهدای عزیز را مسألت می‌نماییم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار