ابراهیم صبوری، نائب رئیس شورای شهر شیراز با بیان اینکه حمله بامداد روز گذشته سپاه پاسداران به پایگاه عین‌الاسد تنها یک سیلی به آمریکای جنایتکار بود، گفت: شهید سلیمانی نماد عینی اسطوره‌هایی است که تنها در داستان‌ها شنیده بودیم و بی‎شک نسل‌های آینده بیش از پیش از این اسطوره یاد خواهند کرد.
کد خبر: ۸۱۲۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷ 09 January 2020

تابناک فارس به نقل از ایسنا:سردار قاسمی پنج‌شنبه ۱۹ دی در آیین نامگذاری بزرگراه سردار شهید قاسم سلیمانی ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرا(س) بیان کرد: حاج قاسم، نامی است آشنا برای ملت ایران در همه رده‌های سنی است.

او ضمن تقدیر از اقدام ارزنده شورای شهر و شهرداری شیراز در تغییر نام بزرگراه کوهسار مهدی(عج) به نام شهید سلیمانی، افزود: مجموعه مدیران شهری شیراز پس از شهادت سردار سلیمانی از پیشگامان این حرکت فرهنگی در کشور بودند.

نماینده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء ادامه داد: این قرارگاه از سال ٨٣ در فارس و شهر شیراز فعالیت عمرانی خود را آغاز کرد و پروژه‌هایی نظیر تونل فضیلت، پل چمران، پل کابلی ولیعصر(عج) را به سرانجام رساند و هم‌اینک در خط ٢ مترو شیراز و بزرگراه کوهسار مهدی(عج) که به نام شهید سلیمانی تغییر یافت، در دست اجرا دارد.

سردار قاسمی خاطرنشان کرد: پروژه بزرگراه شهید سلیمانی یک ابر پروژه است که چندین پروژه از جمله چهار تونل و چند پل را در دل خود جای داده است.

او همچنین با بیان اینکه میدان جام جم، شیرینی این پروژه بزرگراهی را تحت تاثیر قرار داده، گفت: امید است با باز شدن آن شاهد بهره برداری صحیح از این پروژه باشیم.

نماینده قرارگاه خاتم‌الانبیاء وجود معارضین مردمی و اختلافات ملکی از دیگر مشکلات این پروژه ذکر و تاکید کرد: نام حاج قاسم روی پروژه گذاشته شده و نباید مثل امروز کار شود، چرا که حاج قاسم وقتی جایی می‌رفت و وعده‌ای می‌داد به آن عمل می‌کرد و لذا باید اینجا هم حرف‌ها عملی شود.

سردار قاسمی در بخش دیگری از سخنان خود مورد هدف قرار دادن پایگاه آمریکایی‌ها در عین‌الاسد را وعده انتقام سخت سپاه پاسداران به پاس خون شهید سلیمانی عنوان کرد و گفت: این مهم خسارت سنگینی به آنها وارد کرد اما به گفته رهبری این تنها یک سیلی بود و انتقام اصلی باقی مانده است.

شهید سلیمانی نماد عینی اسطوره‌هایی است که تنها در داستان‌ها شنیده بودیم

ابراهیم صبوری، نائب رئیس شورای شهر شیراز نیز در ادامه این مراسم با بیان اینکه راه شهید سلیمانی ادامه دارد، افزود: پس از اعلام خبر شهادت ایشان، مردم انقلابی ایران طی حماسه‌ای شور و شعور خون را نشان دادند.

او با بیان اینکه حمله بامداد روز گذشته سپاه پاسداران به پایگاه عین‌الاسد تنها یک سیلی به آمریکای جنایتکار بود، گفت: شهید سلیمانی نماد عینی اسطوره‌هایی است که تنها در داستان‌ها شنیده بودیم و بی‎شک نسل‌های آینده بیش از پیش از این اسطوره یاد خواهند کرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار