نماینده ولی‌فقیه در فارس و امام جمعه شیراز با تاکید مجدد بر این نکته که انتقام خون حاج قاسم چیزی جز بیرون راندن آمریکا و ایادی دست نشانده او نیست، افزود: حیاتی که خون شهید سلیمانی به جهان اسلام بخشید این است که دیگر مورد استعمار کشورهای غربی قرار نگیرند و باید مانند جمهوری اسلامی ایران به استقلال برسند.
کد خبر: ۸۱۲۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۲ 08 January 2020

تابناک فارس به نقل از ایسنا:آیت‌الله لطف‌الله دژکام شامگاه چهارشنبه ۱۸ دی در مراسم یادبود شهید سلیمانی در شیراز بیان کرد: پاسخ انتقام خون شهید سپهبد سلیمانی، خارج کردن آمریکا و اسراییل از منطقه است.

او با تاکید مجدد بر این نکته که انتقام خون حاج قاسم چیزی جز بیرون راندن آمریکا و ایادی دست نشانده او نیست، افزود: حیاتی که خون شهید سلیمانی به جهان اسلام بخشید این است که دیگر مورد استعمار کشورهای غربی قرار نگیرند و باید مانند جمهوری اسلامی ایران به استقلال برسند.

نماینده ولی‌فقیه در فارس با تاکید بر اینکه یکی از اصلی ترین اقدامات جمهوری اسلامی ایران زنده کردن یاد خدا در جهان بود، تصریح کرد: یک سال قبل در چنین روزهایی مقام معظم رهبری گام دوم انقلاب را تبیین فرمودند و یکی از اهداف گام دوم آمادگی برای ظهور بود.

آیت‌الله دژکام گفت: معتقدم رخدادی در جهان در حال شکل‌گیری است که مقدمات ظهور حضرت مهدی را فراهم کرده است.

او همچنین در خصوص انتقام سخت نیز متذکر شد: در انتقام سخت نباید تنها آمریکا مورد هدف باشد بلکه هم‌پیمانان استکبار جهانی نظیر اسراییل نیز در این انتقام سخت مورد توجه جمهوری اسلامی است.

امام جمعه شیراز ضمن تشکر از سربازان انقلاب و ضربه به آمریکا با حمله موشکی بامداد امروز به پایگاه آمریکا در عین‌الاسد، یادآور شد: ضربه سپاه به پایگاه آمریکایی مستقر در عراق مهلک و سنگین بود اما فراموش نشود که این اولین گام در راه انتقام سخت است.

آیت‌الله دژکام همچنین با اشاره به سخنان رهبرمعظم انقلاب، عنوان کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری بیان کردند صهیونیستها به صورت ذاتی با اسلام و ایران دشمن‌اند، البته این افراد نه تنها با اسلام بلکه با تمامادیان الهی دشمنی دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار