امام‌جمعه فیروزآباد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اولین رزمایش ایران، چین و روسیه در آب‌های دریای عمان و اقیانوس هند که به مدت چهار روز برگزار شد بیان داشت: این رزمایش در مساحتی به محدوده ۱۷ هزار کیلومتر در دریای عمان و اقیانوس هند ضربه‌ای شکننده به توطئه‌های آمریکای جنایتکار در منطقه است.
کد خبر: ۸۱۰۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰ 04 January 2020

تابناک فارس به نقل از فارس:حجت‌الاسلام سید عزیزاله هاشمی‌زاده در خطبه‌های عبادی، سیاسی نماز جمعه فیروزآباد با اشاره به شهادت سردار سلیمانی و سه روز عزای عمومی از سوی مقام رهبری اظهار داشت: سردار سلیمانی یک فرد نیست، بلکه یک فرهنگ بوده و آن فرهنگ جهاد و شهادت است.

وی افزود: سلیمانی شخصیتی بود که در نوع خود کم‌نظیر بود و بسیاری از توطئه‌های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا در فرهنگ جهاد و شهادت در منطقه را با شکست مواجه ساخت.

وی بیان داشت: این سردار رشید اسلام در مبارزه با داعش و تکفیری‌ها و همچنین در رابطه با استکبار جهانی که در رأس آن آمریکای جنایتکار است لحظه‌ای درنگ نکرد تا بالاخره مزد خود را از طریق شهادت که آرزوی دیرینه او بود گرفت و به شخصیت‌های آسمانی پیوست.

امام‌جمعه فیروزآباد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اولین رزمایش ایران، چین و روسیه در آب‌های دریای عمان و اقیانوس هند که به مدت چهار روز برگزار شد بیان داشت: این رزمایش در مساحتی به محدوده ۱۷ هزار کیلومتر در دریای عمان و اقیانوس هند ضربه‌ای شکننده به توطئه‌های آمریکای جنایتکار در منطقه است.

وی ابراز داشت: این رزمایش از سه گذرگاه حساس هرمز، مالگا، باب المنده که هشتاد درصد نفت دنیا از این سه گذرگاه صادر می‌شود محافظت می‌کند.

هاشمی زاده گفت: این رزمایش به نام کمربند امنیت منطقه‌ای یک اتحاد قوی و به‌جا ماندنی از سه قدرت منطقه‌ای چین با ثروت فراوان، روسیه باقدرت نظامی بسیار پیشرفته و ایران با عمق کم‌نظیر راهبردی به دنیا اعلام می‌کند که افول قدرت آمریکا در منطقه و جهان آغازشده است.

امام‌جمعه فیروزآباد با اشاره به پیام این رزمایش خاطرنشان کرد: این رزمایش نشان دیگری از افول آمریکا و نفوذ آن در منطقه و جهان، نگاه به شرق راهبرد مهمی است که توسط رهبر انقلاب اسلامی به نیروهای مسلح ما اعلام‌شده و پیام این رزمایش بوده است.

وی تصریح کرد: اخیراً کنگره آمریکا در یک جلسه که تمام تیم امنیتی، اقتصادی و نظامی آمریکا حضورداشته یک مصوبه هفت‌بندی را برای مهار قدرت ایران ارائه داده است.

امام‌جمعه فیروزآباد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به 17 دی‌ماه سالروز کشف حجاب توسط رضاخان مزدور انگلیسی در ایران اظهار داشت: دولت‌های فتنه‌انگیز زمانی که در دوران پهلوی اول می‌دیدند حجاب مانع ورود فرهنگ غرب است و نمی‌گذارد مردم دست از ارز‌ش‌ها بکشند رو به‌سوی تهاجم فرهنگی آورده و ترویج بی‌حجابی را آغاز کردند.

وی بابیان اینکه حجاب از عوامل پایبندی به ارز‌ش‌ها و عاملی برای ماندن و حفظ عفت و حیا می‌شود، افزود: در مسئله کشف حجاب به دستور انگلیسی‌ها برداشتن چادر از زنان و نابودی حیا و عفت از جامعه مردان وزنان ایرانی آغاز شد.

امام‌جمعه فیروزآباد بابیان اینکه در مسئله کشف حجاب عده‌ای نیز فریب‌خورده و به‌سوی فرهنگ غرب روی آوردند، اضافه کرد: امروز مشاهده می‌کنیم دشمن با ترویج ابتذال و با بهره‌گیری از رسانه‌های غیراخلاقی و ابزار ضد فرهنگی قصد دارد تا حجاب را از جامعه حذف کرده و از بین ببرد.

هاشمی زاده در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: حجاب و عفاف در حقیقت ضامن اسلامیت جامعه بوده و بانوان را از گزند تیر‌های دشمن محفوظ نگاه می‌دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار