رهنما بیان کرد: شهروندان اطمینان داشته باشند که در عرضه بنزین هیچ مشکلی وجود ندارد و هم نظارت بازرسان اداره کل استاندارد و هم پلمب بودن نازل‌ها اجازه هیچگونه سوء استفاده را نمی‌دهد.
کد خبر: ۸۱۰۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲ 01 January 2020

تابناک فارس به نقل از ایرنا:مرتضی رهنما، افزود: به طور معمول کار نظارت بر نازل‌های جایگاه‌های سوخت در استان هر سه ماه یک مرتبه در دستور کار اداره کل استاندارد قرار دارد و طی ۱۰ ماه گذشته این نازل‌ها چهار هزار بار مورد آزمون و ارزیابی قرار گرفته‌اند.
وی ادامه داد: به دنبال اصلاح قیمت بنزین روند نظارت بر نازل‌های جایگاه‌های عرضه بنزین نیز در استان تشدید شد و بازرسان استاندارد در کنار بازدیدهای معمول به شکل سرزده با حضور در جایگاه‌ها نسبت به بررسی عملکرد نازل‌ها اقدام می‌کنند.
او اظهار داشت: طی یک هفته اخیر ۱۲ جایگاه عرضه بنزین و ۹۳ نازل موجود در این جایگاه‌ها در استان به شکل سرزده مورد بازدید قرار گرفت که تنها در یک مورد به میزان بسیار ناچیزی سوخت تحویلی کمتر از میزانی بود که نمایشگر نازل نشان می‌داد که با توجه به پلمب بودن دستگاه جایگاه‌دار در این نقص قصوری نداشت.
مدیر کل استاندارد فارس افزود: در جریان بازدید از هفت نازل یکی از جایگاه‌های عرضه سوخت در شهرستان جهرم نیز مشخص شد که چهار نازل درصد بیشتری بنزین نسبت به آنچه نمایشگر نازل نشان می‌دهد تحویل مشتری می‌دهد که این مساله به زیان جایگاه‌دار بود.
رهنما بیان کرد: شهروندان اطمینان داشته باشند که در عرضه بنزین هیچ مشکلی وجود ندارد و هم نظارت بازرسان اداره کل استاندارد و هم پلمب بودن نازل‌ها اجازه هیچگونه سوء استفاده را نمی‌دهد.
وی ادامه داد: شهروندان چنانچه از هر یک از جایگاه‌های سوخت در استان انتقاد یا شکایتی دارند و یا در صورت مشاهده موارد مشکوک یا خلاف قانون می‌توانند مراتب را از طریق شماره تلفن ۳۶۲۹۰۹۰۶ اعلام کنند تا به سرعت بررسی شود.
براساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا از روز بیست و چهارم آبان ۹۸، قیمت بنزین معمولی سهمیه‌ای هر لیتر ۱۵ هزار ریال، قیمت بنزین معمولی غیرسهمیه‌ای هر لیتر ۳۰ هزار ریال و بنزین سوپر هر لیتر ۳۵ هزار ریال تعیین شد.
همچنین بر اساس مصوبه این شورا، سهمیه سوخت خودروهایی که در کارت خودرو، دو گانه سوز قید شده ۳۰ لیتر در ماه و وسایل نقلیه تک سوز ۶۰ لیتر در ماه است و خودروهای متلعق به دستگاه‌های اجرایی بدون سهمیه و با قیمت آزاد محاسبه می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار