کد خبر: ۸۰۹۹۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۹ 30 December 2019
دومین مرحله از کمک‌های معیشتی، فردا شب، ۱۰ دی به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سخنگوی سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد : پس از اصلاح قیمت و سهمیه بندی بنزین، منابع حاصل از اجرای این طرح در قالب کمک معیشتی به صورت منظم و ماهیانه به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.
مهدی قمصریان با بیان اینکه کمک‌های معیشتی به تناسب تعداد افراد خانوار پرداخت خواهد شد افزود: برای خانوار‌های تک‌نفره ۵۵ هزار تومان، دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، چهار نفره ۱۷۲ هزار تومان و پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان واریز انجام می‌شود.
سخنگوی سازمان برنامه و بودجه کشور در خصوص اینکه آیا سرپرستان خانوار دریافت کننده دومین مرحله حمایت معیشتی نسبت به مرحله قبل تغییری حاصل شده است یا خیر گفت: در این مرحله ۴۱۹ هزار و ۳۰۴ خانوار دیگر که درخواست بررسی مجدد آن‌ها از سوی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی تایید شده اند حمایت معیشتی مرحله اول و دوم را همزمان فردا شب دریافت خواهند کرد.
به گفته قمصریان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنان در حال ارزیابی سایر درخواست‌ها بوده و امکان تایید تعداد بیشتری از این خانوار‌ها در ماه‌های آتی وجود دارد.
وی گفت: در هر مرحله که خانوار‌ها از سوی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی مورد تایید قرار بگیرند حمایت معیشتی از مرحله نخست برای آن‌ها محاسبه و واریز خواهد شد.
سخنگوی سازمان برنامه و بودجه کشور مبلغ حمایت معیشتی مرحله دوم که واریزخواهد شد را بیش از ۲ هزار و ۵۳۲ میلیارد تومان اعلام کرد.
قمصریان  اعلام کرد: یارانه نقدی  ۴۵هزار و ۵۰۰ تومانی هم مطابق ماه قبل بیستم دی واریز خواهد شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور پیش از این اعلام کرده بود که پرداختی ها به صورت هر 10 روز یک بار در طول ماه صورت می گیرد.
نوبخت در توضیح این تصمیم گفت : دهم هر ماه یارانه معیشتی ، بیستم یارانه نقدی و در 30 هر ماه هم حقوق واریز خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار