امام‌جمعه فیروزآباد گفت: دشمن با دیدن خواب‌های متعدد قصد بر هم زدن نظم سیاسی کشور را دارد که با حضور پررنگ مردم درعرصه‌های مختلف به ویژه انتخابات توطئه دشمنان خنثی می‌شود.
کد خبر: ۸۰۹۰۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱ 27 December 2019

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت‌الاسلام سید عزیزالله هاشمی‌زاده در خطبه‌های عبادی، سیاسی نمازجمعه امروز فیروزآباد با اشاره به پنجم جمادی‌الاول سالروز میلاد زینب کبری(س) و تبریک این مناسبت اظهار داشت: پیش از حرکت امام حسین(ع) و حضرت زینب کبری(س) به کربلا چهره‌های نامداری در مدینه مانند ابن عباس و ابن جعفر که همه ادعای فقاهت، شهامت و بزرگی می‌کردند وجود داشت.

وی با اشاره به اینکه آنها از این حرکت امام حسین(ع) به‌سوی کربلا مات و مبهوت بودند، افزود: حضرت زینب(س) امام خود را تنها نگذاشت و دوشادوش امام حسین(ع) درراه دین قدم برداشت.

امام‌جمعه فیروزآباد با اشاره به اینکه حضرت زینب(س) در حادثه کربلا نشان داد که در حاشیه تاریخ نیست بلکه در متن حوادث قرار دارد، گفت: جمله زیبای «ما رأیتُ الّا جمیلاً» که در رأس تاریخ سال ۶۱ هجری قرار دارد تمام خواب‌هایی را که یزید برای حسین(ع) و دین دیده بود بدون تعبیر گذاشت.

امام‌جمعه فیروزآباد در بخش دیگری از سخنان خود به مسئله انتخابات پرداخت و ادامه داد: انتخابات آینده یک مسئله سرنوشت‌ساز است که انقلاب را بیمه می‌کند.

وی بیان داشت: دشمن با دیدن خواب‌های متعدد قصد بر هم زدن نظم سیاسی کشور را دارد که با حضور پررنگ مردم در انتخابات توطئه دشمنان خنثی می‌شود.

هاشمی‌زاده ابراز داشت: انتخابات سال جاری درواقع اولین انتخابات در گام دوم انقلاب بوده و دشمن تمام تلاش خود را به کار گرفته تا محرومیت‌های سیاسی، امنیتی و اقتصادی که در گام اول انقلاب شناسایی کرده، جبران و تلافی کند.

امام‌جمعه فیروزآباد گفت: امت اسلامی ما باید به هوش باشد و با حضور خود در انتخابات، وجد، عظمت و اقتدار نظام اسلامی را در منطقه و جهان به نمایش بگذارد.

وی به وظیفه مردم در انتخابات اشاره کرد و حضور گسترده پای صندوق‌های رأی، وحدت و انسجام در تصمیم‌گیری‌های انتخاباتی، شناخت واقعی از توطئه‌های دشمن و استکبار جهانی، تلاش مضاعف برای جلوگیری از توطئه‌های دشمن و انتخاب فردی مانند مرحوم مدرس که جلوی زیاده‌خواهی‌های آمریکا بایستد را از جمله این وظایف عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار