امین روستایی افزود: روزانه حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر بنزین و یک میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر نفت‌گاز در بخش حمل و نقل مصرف می شود که دارای استاندارد کیفیت ملی است.
کد خبر: ۸۰۸۲۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵ 24 December 2019
مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان گفت: کیفیت فرآورده های نفتی بنزین و نفت‌گازی که در استان همدان توزیع می شود، در سطح استاندارد ملی است.

به گزارش ایسنا، روستایی اظهار کرد: بعد از اجرای نظام اصلاح قیمت حامل های انرژی با منشأ فسیلی در بخش حمل و نقل در مجموع روزانه حدود دو میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر فرآورده بنزین و نفت‌گاز در سطح شهر و جاده های استان مصرف می‌شود. 

وی افزود: روزانه حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر بنزین و یک میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر نفت‌گاز در بخش حمل و نقل مصرف می شود که دارای استاندارد کیفیت ملی است.

مدیر شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه همدان تصریح کرد: یکی از دلایل اصرار این شرکت بر گازسوز شدن واحدهای صنفی و صنعتی کوچک و بزرگ مانند سفال سازان که در گوشه و کنار شهرهای استان و در شهرک های صنعتی مستقر هستند، همین میزان پتانسیل قابل پیش‌بینی در افزایش غلظت آلاینده‌های جوی است.
  
وی با اشاره به مسئولیت منطقه در تأمین و ارسال محموله های نفتی در بخش‌های مختلف مصرف در سطح استان همدان و چندین استان دور و نزدیک، خاطرنشان کرد: از هنگام دریافت فرآورده از طریق خطوط لوله انتقال و انبارش آن در مخازن عظیم انبارهای نفت استان در چندین مرحله از لایه‌های مختلف سطوح مواد آزمون کیفیت به عمل می‌آید.

روستایی تأکید کرد: پارامترهای کیفیت محمولات معتنابه(بالک) فرآورده های نفتی که از مبدأ پالایشگاه هفتم کشور توسط خطوط لوله دریافت می‌شود، با کیفیت همان فرآورده که در جایگاه‌های سوخت رسانی توزیع می شود، مطابقت دارد. 

وی مدیریت مطلوب‌تر ارائه خدمات عمومی در حوزه حمل و نقل بار و مسافر توسط مسئولان ذیربط و همچنین استفاده گسترده شهروندان از وسایل نقلیه عمومی را در کاهش آلودگی هوا و تبعات ناخوشایند آن راهگشا دانست. 

روستایی در نظر داشتن راهکارهای کاهنده مصرف سوخت، بازنگری و اصلاح الگوی مصرف، نگاه صرفه‌جویانه به استفاده از همه حامل های انرژی، روی آوردن به پیاده روی و دوچرخه سواری که در تمامی دنیا به عنوان کمک کننده به نشاط و تندرستی افراد مورد توجه قرار دارد را در این راستا مؤثر عنوان کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار