امام‌جمعه فیروزآباد گفت:مسلماً مشارکت حداکثری مردم نظر همه مسئولان خواهد بود، ضمن این‌که افرادی باید به مجلس راه پیدا کنند که پاسخگوی مشکلات مردم در همه زمینه‌ها باشد.
کد خبر: ۸۰۷۲۸۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۰ 21 December 2019

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت‌الاسلام سید عزیزالله هاشمی زاده در خطبه‌های عبادی، سیاسی نماز جمعه فیروزآباد با اشاره به استیضاح ترامپ در مجلس آمریکا اظهار داشت: قدرت پوشالی آمریکا به خاطر حقارت‌های درونی و بیرونی در حال افول است.

وی افزود: درواقع تمدن ساختگی آمریکا که تولدش در اروپا و اوج‌گیری آن در آمریکا بود هم‌اکنون این محصول مشترک اروپا و آمریکا دوران احتضار خود را پشت سر می‌گذارد و به‌سرعت به‌سوی مرگ سیاسی درحرکت است.

امام‌جمعه فیروزآباد ادامه داد: استیضاح ترامپ گرچه دعوای دو حزب 200 ساله کهنه‌شده آمریکایی بود، اما در واقع دوران استکباری آمریکا به سر آمده است.

هاشمی زاده اضافه کرد: ما به دنیا اعلام می‌کنیم که فروپاشی آمریکا و اروپا آغازشده و به فضل الهی طولی نخواهد کشید که سقوط حتمی آمریکا و اروپا را خواهیم داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مسئله انتخابات و ثبت‌نام داوطلبان مجلس یازدهم بیان داشت: آنچه بر دوش هیئت‌های اجرایی بود انجام شد و هم‌اکنون وظیفه هیئت‌های نظارت در استان و مرکز است که صلاحیت‌های داوطلبان نمایندگی مجلس را بررسی کند.

امام‌جمعه فیروزآباد ابراز کرد: آنچه مسلم است ما باید مجلسی تشکیل دهیم که همگام با گام دوم انقلاب حرکت کند چراکه در گام دوم انقلاب ما با گرانی‌های ساختگی و حملات امنیتی و روانی و تشدید محاصره اقتصادی روبرو هستیم و مسئله اغتشاشات اخیر هم کشاندن آشوب اغتشاش تا انتخاب یازدهم بود؛ که با کمک امت حزب‌الله و تدابیر مقام معظم رهبری این توطئه خنثی شد.

هاشمی زاده گفت: وظیفه شورای نگهبان این است که با بررسی دقیق و بدون این‌که حقی از کسی ضایع شود سوابق داوطلبان را رصد و تا ۲۲ بهمن‌ماه که وقت قانونی است جواب دهد.

وی خاطرنشان کرد: مسلماً مشارکت حداکثری مردم نظر همه مسئولان خواهد بود، ضمن این‌که افرادی باید به مجلس راه پیدا کنند که پاسخگوی مشکلات مردم در همه زمینه‌ها باشد.

امام‌جمعه فیروزآباد در بخش پایانی خطبه نماز جمعه این هفته با اشاره به پروژه جدید آمریکا و صهیونیست تصریح کرد: در ایران بنا بود توطئه به کار گرفته شود که مقدمه آن اغتشاشات اخیر بود که با تدابیر بسیار حساب‌شده مقام معظم رهبری خنثی شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار