بانگاهی اجمالی به اسامی رد صلاحیت شده در حوزه انتخابیه شیراز و دیگر شهرستان های استان فارس نام برخی از نمایندگان مجلس به چشم می خورد.
کد خبر: ۸۰۷۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶ 19 December 2019

تابناک فارس به نقل از راک نیوز:در شیراز در میان نام های رد صلاحیت شده "بهرام پارسایی" و علی اکبری" دو نماینده شیراز در مجلس هستند که بر روی نام آنها خط قرمز ردی هیات اجرایی کشیده شده است .
البته رد صلاحیت نمایندگان مجلس به شیراز ختم نشده ودر ممسنی "مسعود گودرزی " دیگر نماینده مجلس در استان فارس است که صلاحیت وی در هیات اجرایی تایید نشد.

بنابراین گزارش ، «سیروس پاک‌فطرت» عضو مستعفی شورای شهر شیراز، «عبدالکریم نباتی» مدیرکل سابق تأمین اجتماعی فارس و همچنین افرادی نظیر محمدحسین گلرخیان، سیدمرتضی شیرازی، منصور پورمولا، سعید نجف‌پور، محمدحسین ستارخان، جمشید آراسته، هادی وکیل‌زاده، کریم مجرب، علی اکبر طاهری و محمدتقی سبزواری از چهره‌های مطرح حوزه انتخابیه شیراز و زرقان بودند که با کارت قرمز هیأت اجرایی انتخابات روبه‌رو شدند.
همچنین در شهرستان‌ها نیز افراد شاخصی همچون مرادی و شفیعی نمایندگان ادوار ممسنی، دهقان ناصرآبادی نماینده سابق کازرون، عالیشوندی فرماندار سابق شیراز (داوطلب حوزه فیروزآباد)، کاووس رئیسی فرماندار سابق کازرون (داوطلب اقلید) و طاهری نماینده سابق اقلید از گردونه انتخابات کنار گذاشته شدند.

اعتراض به نتیجه رد صلاحیت ها از ۲۸ آذر تا یکم دی ماه ادامه دارد و باید منتظر ماند ودید کدام یک از خط خورده های هیات اجرایی با شانس مجدد می توانند از ۱۸ کرسی استان فارس در مجلس را کسب کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار