رئیس دادگستری استان البرز از آزاد شدن بیش ۹۰ درصد از دستگیرشدگان اغتشاشات اخیر در این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۰۶۵۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱ 17 December 2019

‌به گزارش «تابناک البرز»؛ حسین فاضلی  هریکندی در مورد تعیین تکلیف دستگیر شدگان اغتشاشات اخیر با توجه به تاکیدات ریاست قوه قضاییه، اظهار داشت: با توجه به  اقتضائات  زمان تعدادی از این  افراد در استان البرز دستگیر شدند.

وی افزود:  تاکید ما به بازپرسان در دادسرای کرج و فردیس این بود که این بازداشت‌شدگان هرچه زودتر تعیین و تکلیف شوند.

رئیس دادگستری استان البرز با بیان اینکه کسانی که دخالتی در ایجاد نا آرامی و اغتشاشات نداشتند بلاقید آزاد شدند، بیان کرد: برخی از افراد با توجه به دخالتی که داشتند با قرار تامین مناسب آزاد شدند.

فاضلی با بیان اینکه  بیش از 90 درصد از دستگیر شدگان اغتشاشات اخیر در استان البرز آزاد شدند، تصریح کرد: تعدادی از افراد در بازداشت هستند که نقش عمده‌ای در تخریب  اموال عمومی و خصوصی مردم و آتش زدن و غارت اموال دارند.

وی بابیان اینکه این تعداد افراد بازداشت شده به صورت ویژه پرونده‌‌هایشان در حال رسیدگی است، ادامه داد: برای تعدادی از  این پرونده‌ها کیفر خواست صادر شده است.

رئیس کل دادگستری استان البرز با بیان اینکه پرونده عناصر اصلی و مهم در حال تکمیل تحقیقات است، خاطرنشان کرد: با توجه به سیاست قوه قضائیه روند تحقیقات و رسیدگی به این پروندها در حال انجام است و احکام مقتضی با توجه به قانون صادر می‌شود.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا در بین دستگیر شدگان از اتباع خارجی هم هستند یا نه، افزود: تمام افراد دستگیرشده در اغتشاشات البرز ایرانی هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار