عضو کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: دستگاه‌ها در استان فارس در حالت آماده باش قرار دارند تا در صورت آغاز هجوم ملخ‌ها اقدامات لازم را انجام دهند.
کد خبر: ۸۰۵۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸ 14 December 2019

تابناک فارس به نقل از خانه ملت:علی اکبری عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در خصوص آمادگی استان‌های جنوبی کشور برای مقابله با موج سوم هجوم ملخ‌ها، گفت: پیش بینی می‌شد موج سوم هجوم ملخ‌ها در دی و بهمن ماه وارد ایران و لاروهای موجود در کشور نیز به آنها اضافه شود.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در دور قبلی هجوم ملخ‌ها علی رغم تامین منابع کافی با مشارکت و فعالیت خوب جهاد کشاورزی، فرمانداری، تعاونی‌ها و مردم مقابله خوبی صورت گرفت، ادامه داد: با وجود عملکرد مناسب دستگاه‌های دولتی و نهادهای مردم حداقل آسیب ناشی از هجوم ملخ‌ها به بخش کشاورزی وارد شد.

 

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه امیدواریم با ادامه مکانیزم گذشته مقابله با هجوم ملخ‌ها شاهد خسارت کمی در موج سوم نیز باشیم، عنوان کرد: دستگاه‌های دولتی و مردم نهاد باید هشدارهای فائو در زمینه هجوم مجدد ملخ‌ها را جدی بگیرند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دستگاه‌ها در استان فارس در حالت آماده باش قرار دارند تا در صورت آغاز هجوم ملخ‌ها اقدامات لازم را انجام دهند، گفت: در کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست به سازمان برنامه و بوnجه تاکید شده تا منابع لازم برای مقابله با ملخ‌ها را تامین کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار