تیم فوتبال ملوان انزلی در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ یک مقابل قشقایی شیراز به‌تساوی یک‌بریک دست‌یافت.
کد خبر: ۸۰۵۴۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۸ 13 December 2019

تابناک فارس به نقل از فارس:دو تیم فوتبال ملوان انزلی و قشقایی شیراز در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ یک از ساعت ۱۴ در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف یکدیگر رفتند.

داور: مصطفی بینش

کمک‌ها: محمد نوری – مجتبی قاسمی – ابوالفضل دوستی

ناظر داوری: صادق نوری

 

ترکیب تیم فوتبال ملوان انزلی:

مبین عشایر - حافظ یعقوبی - عظیم گوک - سهیل رحمانی - مهدی هاشمی نژاد - مهیار زحمتکش - رضا درویشی - ارسلان تفضلی - میلاد کمندانی - پرهام صیاد برهانی - احمد امیر کامدار

سرمربی: محمد احمدزاده

ترکیب قشقایی شیراز:

مسلم حق‌شناس - مجید ایوبی - امیرحسین نادم - پوریا زارع - علی مصلی نژاد - محمدرضا فیروز زاده - محمدجواد عباسی - سهیل نیک‌نام - حسین صادقی - مرتضی سنجانکی - محمد غلامی

سرمربی: مهدی فروردین

شاگردان محمد احمدزاده در هفته‌های اخیر روی مدار امتیازگیری قرار دارند و موفق شدند با کسب امتیازات لازم در پایان هفته شانزدهم به یک‌قدمی منطقه فرار از سقوط برسند! ملوانان با کسب ۱۴ امتیاز تا پیش از آغاز هفته هفدهم در مکان شانزدهم جدول ایستاده و با تیم پانزدهم جدول یک امتیاز فاصله‌دارند.

در سوی مقابل قشقایی پس از پیروزی خانگی مقابل داماش گیلان در هفته شانزدهم موفق شدند مجموع امتیازات خود را به عدد ۱۶ رسانده و به مکان دوازدهم جدول صعود کنند، نماینده استان فارس در دومین هفته متوالی به مصاف نماینده‌ای از استان گیلان می‌رود.

 

ملوانان بازی را به پشتوانه حضور هواداران پرشمارشان هجومی آغاز کردند ولی دفاع لایه‌ای قشقایی مانع از گلزنی بازیکنان جوان ملوان شد؛ نیمه نخست دیدار دو تیم گلی در برنداشت و تساوی بدون گل بر اسکوربورد ورزشگاه نقش بربست.

 

بازی هجومی ملوان در نیمه دوم نیز ادامه پیدا کرد ولی این قشقایی بود که در دقیقه ۷۹ برخلاف جریان بازی توسط سهیل فداکار به گل رسید؛ ملوانان برای جبران این گل تنه به سه دقیقه زمان نیاز داشتند؛ اعلام یک ضربه پنالتی به سود ملوانان با ضربه دقیق مهیار زحمتکش بازی را به‌تساوی کشاند.

به گزارش فارس، تیم فوتبال ملوان انزلی در پایان هفته هفدهم با کسب ۱۵ امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به سایر رقبا در مکان پانزدهم جدول ایستاد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار