نماینده مردم فیروازآباد، فراشبند و قیر و کارزین گفت:شیوه اتخاذ شده در افزایش قیمت بنزین زیبنده مدیران ارشد کشور به روش فعلی نبود، گفت: اگرچه در قرآن کریم بر شورا و مشورت در تصمیم گیری‌ها تاکید شده اما در عمل نه تنها مشورتی نکرده‌ایم که گاهی هم نظر صاحب نظران و کارشناسان مخالف خود را هم اعمال نکردیم.
کد خبر: ۸۰۴۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷ 10 December 2019

تابناک فارس بعه نقل از ایسنا:کوروش کرمپور با بیان اینکه شیوه اتخاذ شده در افزایش قیمت بنزین زیبنده مدیران ارشد کشور به روش فعلی نبود، گفت: اگرچه در قرآن کریم بر شورا و مشورت در تصمیم گیری‌ها تاکید شده اما در عمل نه تنها مشورتی نکرده‌ایم که گاهی هم نظر صاحب نظران و کارشناسان مخالف خود را هم اعمال نکردیم.

نماینده مردم فیروازآباد، فراشبند و قیر و کارزین در مجلس ادامه داد: بنده از جمله حامیان دولت بوده و هستم اما امروز در وضعیتی قرار گرفته‌ایم که به عنوان وکیل مردم نمی‌توانیم پا بر روی حق بگذاریم و مشکلات حادث شده در کشور که بعضا به دلیل سوء مدیریت است را نادیده بگیریم.

کرمپور با بیان اینکه در برخی مسائل نظیر طرح مدیریت مصرف سوخت در حق مردم، نخبگان و دانشمندان کشور اجحاف شد و آنها را نامحرم دانستیم، عنوان کرد: درست است که دشمنان قسم خورده ما منتظر فرصت هستند اما این فرصت را خودمان در کشور در حوادث اخیر ایجاد کردیم؛ نباید موج ایجاد می‌کردیم که عده‌ای در داخل و خارج کشور موج سواری کنند.

نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند و قیر و کارزین در مجلس با تاکید بر اینکه معتقدیم که باید یک فرهنگی در کشور ایجاد شود که از همه نظرات کارشناسان استفاده شود، گفت: امروز افراد توانمند در جامعه کم نداریم، چرا که اکثر خانواده‌های ایرانی امروز از تحصیلات عالی برخوردارند و در هر خانه ایرانی یک صاحب نظر وجود دارد.

کرمپور با بیان اینکه اگرچه دهه ۶۰ زمان آزمون و خطا بود و می‎توانستیم اشتباه کنیم اما امروزحق نداریم، عنوان کرد: در سال ۵۹ و اوایل انقلاب رزمنده در حین جنگ، آموزش جنگیدن می‌دید اما امروز مدیران و نمایندگان ما حق ندارند مانند دهه ۶۰ و اوایل انقلاب اشتباه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار