آیت الله دژکام خطاب به دانشجویان و نسل جوان گفت: آینده انقلاب دست شما است، بنابراین باید با فکر و تلاش بتوانید این حرکت را ادامه دهید و برای برطرف کردن مشکلات پیش روی آن برنامه ریزی کنید.
کد خبر: ۸۰۴۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲ 09 December 2019

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز در دیدار با دانشجویان گفت: تشکل‌های دانشجویی، مرکز تولید فکر هستند و باید بتوانند با بررسی مشکلات، جواب‌های عملی برای رفع آن‌ها بیابند.
آیت الله لطف الله دژکام افزود: به جامعه پردازی و تمدن سازی در بیانه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: رسیدن به این دو موضوع جز با همراهی مردم و تحقق مردم سالاری ممکن نیست.
وی با پر اهمیت دانستن نقش افکار عمومی جامعه در تصمیم گیری‌ها گفت: با افراد معدود نمی‌توان اهداف انقلاب را پیش برد و توسعه جامعه به همراهی همه مردم نیاز دارد.
امام جمعه شیراز گفت: استقامت و مطالبه گری دو شرط دیگر رسیدن به اهداف انقلاب است و پیمودن راه انقلاب به تلاش همگانی و مطالبانه علمی و آگاهانه از مسئولان نیاز دارد.
آیت الله دژکام افزود: ما در مقاطعی از تاریخ از جمله نهضت مشروطیت و نهضت ملی شدن صنعت نفت، حرکت‌های انقلابی را در مسیر پیشرفت کشور آغاز، اما نیمه تمام رها کردیم و این بار قصد داریم تا رسیدن به همه آرمان‌های انقلاب اسلامی این حرکت را ادامه دهیم .
وی خطاب به دانشجویان و نسل جوان گفت: آینده انقلاب دست شما است، بنابراین باید با فکر و تلاش بتوانید این حرکت را ادامه دهید و برای برطرف کردن مشکلات پیش روی آن برنامه ریزی کنید.
نماینده ولی فقیه در فارس با بیان اینکه در دانشگاه‌های نسل اول و دوم، دانش بسیار و عمل کم بود افزود: در دانشگاه‌های نسل سوم و چهارم ، باید عمل نهادینه شود.
وی گفت: هر روز باید روز دانشجوی پای کار و فعال در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، علمی و اقتصادی باشد تا کشور پیشرفت کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار