رئیس همایش ملی علمی کاربردی دندانپزشکی پارسه گفت: دهمین همایش ملی علمی کاربردی دندانپزشکی پارسه 20 تا 22 آذر ماه جاری در شیراز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۰۴۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۶ 08 December 2019

تابناک فارس به نقل از فارس: مهدی فروزان‌فر بعدازظهرامروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همایش دندانپزشکی با هدف ارائه آخرین دستاورد‌های آموزش‌های دندانپزشکی، ارتقاء سطح علمی، آشنایی با تاز‌ه‌های تجهیزات مواد دندانپزشکی و نیز توجه به مسائل فرهنگ و اجتماعی در حوزه‌های مختلف برگزار می‌شود.

رئیس دهمین همایش ملی دندانپزشکی خاطرنشان کرد: شاخص استان فارس در راستای توجه به بهداشت دهان و دندان در کشور در جایگاه ویژه‌ای قرار دارد و برپایی چنین همایش‌‌هایی بستر را برای رسیدن به اهداف بهداشتی و درمانی تسریع می‌کند.

فروزان‌فر تصریح کرد: قبل از برگزاری همایش به بیش از هزار و 500 دانش‌آموز از مناطق کم برخوردار در طی 2 روز در سالن باشگاه فرهنگیان آموزش‌های مراقبت از دهان و دندان داده و بسته بهداشتی شامل مسواک و دیگرلوازم بهداشتی نیز به جامعه هدف ارائه می‌شود.

وی بیان داشت: بیش از هزار ظرفیت امتیازی، 80 سخنران، 25 پنل و کارگاه آموزشی در رشته‌های ارتودنسی، فک، صورت، ایمپلنت و غیره و نیز جشنواره خلاقیت دانشجویی از دیگر برنامه‌ این همایش است.

رویکرد انجمن دندانپزشکان ارتقاءعلمی است

رئیس جامعه دندانپزشکی ایران شعبه فارس درادامه این نشست افزود: افزایش سطح علمی دندانپزشکان و دانش آموخته‌گان برای ورود به حوزه حرفه‌ای ازدیگراهداف انجمن صنفی دندانپزشکان است و برای اجرایی شدن این حرکت گام‌های اساسی برداشته می‌شود.

نازیلا شهبازی ادامه داد: بررسی مشکلات صنفی و نهاد‌های مربوطه، حضور 2 هیأت مدیره در دانشگاه علوم پزشکی و رسالت آموزش همگانی بهداشت و دهان برای عموم جامعه به ویژه دانش آموزان از دیگر اهداف انجمن است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار