در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، برخی چهره های مطرح ملی با حضور در ستاد انتخابات در شهرستان های فارس، به ثبت نام پرداختند.
کد خبر: ۸۰۳۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۱ 07 December 2019

تابناک فارس به نقل از فارس:در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، چهره‌های مطرح ملی با حضور در شهرستان‌های استان فارس، به ثبت‌نام خود پرداختند که در 3شهرستان لار، لامرد و کازرون کاندیداها مشخص شدند.

*بروجردی در فکر شش‌تایی شدن!

چهره مطرح امروز ستاد انتخابات شهرستان لارستان، علاءالدین بروجردی نماینده 5دوره مجلس بود.

رئیس اسبق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هشتم و نهم و 2سال نخست مجلس دهم، با حضور در ستاد انتخابات لارستان، برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرد.

بروجردی که سابقه معاونت وزارت امور خارجه علی‌اکبر ولایتی را نیز در کارنامه خود دارد، اصالتاً اهل شهرستان بروجرد است اما به سبب نسبت فامیلی با آیت‌الله آیت‌اللهی امام‌جمعه فقید لارستان، تصمیم گرفته از این حوزه در انتخابات شرکت کند.

وی داماد آیت‌الله آیت‌اللهی امام‌جمعه فقید لارستان است.

 

 

در حوزه لارستان، علاوه بر بروجردی، جمشید جعفر پور نماینده فعلی لارستان و رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس نیز پیش‌ازاین برای حضور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه لار ثبت‌نام کرده بود.

مجموع ثبت‌نامی‌ها در لارستان با نام‌نویسی‌های امروز، به 32 نفر رسیده است.

 

 

*از لامرد چه خبر؟

اما در حوزه شهرستان لامرد سید محسن علوی پسر سید محمود علوی (وزیر اطلاعات) برای امتحان کردن شانس مجدد خود، برای حضور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، ثبت‌نام کرده است.

سید محسن علوی نماینده فعلی شهرستان لامرد با گرایش تدبیر و امید در مجلس شورای اسلامی است.

*واکنش کاربران فضای مجازی به ثبت‌نام آقازاده‌ها!

گزارش‌ها حاکی است، پس از ثبت‌نام داماد رئیس‌جمهور از تبریز، پسر محمدباقر نوبخت معاون رئیس‌جمهور از رشت و پسر وزیر اطلاعات از حوزه انتخابیه لامرد، این موج حضور آقازاده‌ها در ستادهای ثبت‌نام، با واکنش‌های متعدد کاربران مجازی همراه شده است به‌طوری‌که پسر نوبخت تنها به فاصله یک روز پس از ثبت‌نام، انصراف خود را اعلام کرد!

 

 

 

*رقابت تنگاتنگ در کازرون

اما در حوزه انتخابیه شهرستان کازرون نیز چهره‌های مطرحی چون فریدون عباسی دوانی رئیس سابق سازمان انرژی اتمی و شاهین محمدصادقی نماینده اسبق این شهرستان، برای انتخابات آتی ثبت‌نام کردند.

عباسی دوانی با گرایش اصولگرایی همان دانشمند هسته‌ای کشورمان است که مورد ترور دشمنان نظام نیز قرار گرفت و از این ترور نافرجام، جان سالم به در برد.

عباسی در انتخابات دوره قبل مجلس نیز از حوزه انتخابیه شهرستان شیراز شرکت کرد که موفق به کسب آرای کافی برای ورود به مجلس نشد.

در حوزه کازرون، علاوه بر عباسی دوانی، شاهین محمدصادقی نماینده اسبق این شهرستان نیز برای شرکت در انتخابات آتی ثبت‌نام کرده است.

محمدصادقی پیش‌ازاین نیز در مجلس هشتم نماینده اصولگرای کازرون در بهارستان بود.

رضازاده نماینده فعلی شهرستان کازرون نیز برای حضور مجدد در انتخابات آتی در این حوزه ثبت نام کرده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار