حجت الاسلام والمسلمین حمیدرضا رستگار امام جمعه سیدان با اشاره به اینکه مردم بایستی با بصریت فرد اصلح را انتخاب کنند افزود: رد شدن صلاحیت نامزدهای انتخابات به این معنا نیست که صلاحیت هیچ کاری را ندارند بلکه بدین معناست که شایستگی، تعهد و تخصص این کار را ندارند.
کد خبر: ۸۰۳۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲ 06 December 2019

تابناک فارس به نقل از مرودشت نا: حجت الاسلام والمسلمین حمیدرضا رستگار امام جمعه بخش سیدان در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به اینکه خداوند از پیشینیان الهی تعهد گرفته که همانند فقرا و ضعفا زندگی کنند اظهار داشت: کار و فعالیت سیره الهی است چرا که همه پیامبران اهل کار بودند.

رستگار گفت: کارکردن شیوه بندگان و اولیاء الهی است پس هر کس می خواهد شیوه زندگی اش اسلامی باشد نباید بیکاری را ارجعیت دهد بلکه کار را در اولویت های خود قرار دهد.

امام جمعه بخش سیدان با بیان اینکه حضرت معصومه (س) دارای مقام شفاعت است تصریح کرد: حضرت معصومه (س) زنی از خاندان رسالت و کسی است که پیش از تولدش به میلادش بشارت داده اند.

وی تاکید کرد: شهید دستغیب از شهدای محراب و یکی از ستون های انقلاب اسلامی است که در سایه عبودیت به مقام کرامت رسیده بود.

رستگار با تاکید بر اینکه کار را باید به کاردان سپرد عنوان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید تخصص و تعهد داشته باشند.

خطیب نماز جمعه بخش سیدان خاطرنشان کرد: کار شورای نگهبان نظارت استصوابی است، نظارتی که درون گرا در تمامی مراحل انتخابات است.

وی با اشاره به اینکه مردم بایستی با بصریت فرد اصلح را انتخاب کنند افزود: رد شدن صلاحیت نامزدهای انتخابات به این معنا نیست که صلاحیت هیچ کاری را ندارند بلکه بدین معناست که شایستگی، تعهد و تخصص این کار را ندارند.

رستگار گفت: از شورای نگهبان خواستاریم کسانی را تایید کند که تعهد و تخصص داشته باشند چرا که مجلس شورای اسلامی به مجلس شورای اسلامی به مدرس هایی نیاز دارد که دنیا طلب نباشند و با پیشنهاد چند دلار دیدگاه خود را نسبت به تصمیم گیری در رابطه با مسائل کشور تغییر دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار