تابناک / رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: قطعا به صورت لیستی در انتخابات مجلس شرکت خواهم کرد.
کد خبر: ۸۰۳۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹ 05 December 2019
 
لیست اموالم را اعلام کردم/ در قالب یک فهرست به انتخابات می‌آیم

 

تابناک / رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: قطعا به صورت لیستی در انتخابات مجلس شرکت خواهم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید مصطفی میرسلیم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از حضور در ساختمان وزارت کشور و ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضور من در انتخابات مجلس شورای اسلامی برای نشان دادن اهمیت این موضوع است که جای ناامیدی برای مردم شریف ایران وجود ندارد.  

وی عنوان کرد: البته ما در کشور مشکلاتی داریم که بخش عمده آن به ضعف‌هایی که در دولت و مجلس وجود دارد و مقداری هم به شرارت هایی که از خارج علیه ما شده بر می‌گردد.

وی با تاکید بر اینکه قدرت ایمانی و انقلابی مردم ما به قدری است که می‌توانند از پس مشکلات بر بیایند گفت: من آمده ام تا در خدمت مردم باشم و اگر مردم اراده کنند که اصلاح صورت گیرد با امید به سمت چاره جویی مشکلات کشور در سال آینده پیش می‌رویم.

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه با تاکید بر اینکه تا این لحظه هنوز لیستی مشخص نشده است و قطعا به صورت لیستی در انتخابات مجلس شرکت خواهم کرد، گفت: مساله بیکاری و رکود در کشور باید حل شود، اگر این مهم محقق شود اثر مستقیم خود را روی تولید خواهد گذاشت و به اصلاح وضعیت اقتصادی کشور می انجامد و وضعیت پول ملی ما نیز اصلاح می‌شود. ما در طول این سال‌ها مرتبا شاهد بودیم که ارزش پول ملی کاهش و تورم افزایش یافته و به مردم فشار آمده است منهای عده ای که سوء استفاده کرده و با اختلاس و دزدی توانستند خود را به جایی برسانند اما مابقی مردم از وضعیت حاصل شده رنج بردند.

میرسلیم افزود: این‌ مسائل باید در درجه اول با رسیدگی به مشکلات قانونی که بر سر راه اشتغال به ویژه جوانان وجود دارد برطرف شود.

وی در رابطه با شفافیت هزینه های انتخاباتی تصریح کرد: تا سال ۱۳۷۴ مشکلی به لحاظ شفافیت منابع مالی نداشتیم اما امسال بی دقتی هایی صورت گرفت و ما شاهد سیطره پول بر سرنوشت انتخابات بودیم و از آن به بعد هم آن موضوع تقویت شد.

میرسلیم ادامه داد: به طوری که اغلب نمایندگان احساس می کنند باید مقدار زیادی هزینه کنند تا بتوانند به مجلس راه پیدا کنند و این راه درستی نیست.

وی تاکید کرد: امیدواریم دستگاه‌های نظارتی به دقت این هزینه‌ها را زیر نظر بگیرند تا اولا کسانی که شایستگی دارند به لحاظ اینکه اعتبار مالی لازم را ندارند حذف نشوند و دوم اینکه شاهد این نباشیم کسی که به کشور حاکم می‌شود، پول و قدرت مالی باشد.

میرسلیم خاطرنشان کرد: من اموال خود را به دستگاه های قضایی اعلام کردم و مشکلی ندارم. در مورد هزینه های انتخاباتی واقعا هم چیزی در بساط نداریم مگر اینکه کسانی که پشتیبانی خواهند کرد هزینه کنند.

وی در پاسخ به این سوال که مردم چقدر در انتخابات شرکت خواهند کرد؟ گفت: شرایط کشور طوری است که بعضی ها دچار یاس شدند و حق هم دارند اما باید بدانیم کشور ما مردم سالاری است و اگر می خواهیم درست شود باید به دست مردم و امید به خدا درست شود.

میرسلیم افزود: بنابراین اصلاح امور با شرکت مردم در انتخابات انجام می‌شود و شرکت مردم هم راهی جز انتخابات ندارد. اصل انتخابات هم این بود که در ریاست جمهوری و شوراها انجام شود. اگر به دنبال تحول و انجام اصلاحات هستیم تا به نفع مردم و کشور شود، به مشارکت نیاز داریم.

وی در پایان اظهار داشت: عدم صداقت برخی مسئولین باعث سخت شدن این کار شده است. ما امیدواریم مردم قبول کنند که ما عدم صداقت نسبت به آنها نداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار