معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وضعیت کنونی بازار استان اظهار کرد: در سال گذشته که قیمت بنزین افزایش پیدا نکرده بود قیمت بسیاری از کالاها در بازار استان بسیار بالاتر از قیمت کنونی بود.
کد خبر: ۸۰۲۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳ 03 December 2019
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد ازتثبیت و یا کاهش قیمت بسیاری از کالاها در بازار استان خبر داد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد نشست ستاد تنظیم بازار استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست حشمت الله صمیمی‌دوست معاون اقتصادی استاندار برگزار شد.
در این نشست معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وضعیت کنونی بازار استان اظهار کرد: در سال گذشته که قیمت بنزین افزایش پیدا نکرده بود قیمت بسیاری از کالاها در بازار استان بسیار بالاتر از قیمت کنونی بود.
وی با  برشمردن قیمت برخی  از کالاها گفت: قیمت پیاز در حال حاضر7 هزار تومان است که در آذرماه سال گذشته قیمت آن تا 11 هزار و 500 تومان بود.
این مسوول گفت: سیب زمینی در حال حاضر به قیمت 5000 تومان به فروش می رسد در حالی که سال گذشته در همین روزها قیمت هر کیلوگرم سیب زمینی 8 هزار و 500 تومان بود.
وی در بخش دیگری از ارائه آمار خود در نشست ستاد تنظیم بازار استان افزود: قیمت موز مرغوب سال گذشته 17 هزار و 500 تومان بود و اکنون 14 هزار تومان است.
این مسوول در ادامه به قیمت برخی دیگر از محصولات و کالاها در بازار استان اشاره کرد و گفت: شوینده ها در بازار تفاوت قیمتی نداشته است هر چند آهن و  میلگرد افزایش داشته که ناشی از نوسانات بازار جهانی و بورس بوده است که با تذکرات داده شده از سوی وزیر صنعت قیمت آن کاهش خواهد یافت.
وی گفت: قیمت روغن نباتی تغییری نکرده و رب گوجه فرنگی که سال گذشته تا هر قوطی 20 هزار تومان قیمت داشت شاهد ثبات قیمت هستیم و نسبت به مدت مشابه 60 درصد کاهش قیمت داشته؛ در لبنیات افزایش قیمتی نداشته ایم و حبوبات حتی کاهش قیمت داشته است.
این مسوول با بیان آمار قیمت برخی کالاها و اجناس دیگر هم گفت: در صیفی‌جات و تره بار هم در برخی اقلام افزایش قیمت داشته ایم که افزایش قیمت ها ناشی از نوسانات فصلی بوده است.
صمیمی دوست با اشاره به قیمت کنونی مصالح ساختمانی و نهاده های دامی و گوشت و مرغ و تخم مرغ در بازار استان گفت: در مصالح ساختمانی افزایش قیمتی نداشته ایم در گوشت قرمز شاهد  تثبیت قیمت هستیم و در مرغ کاهش قیمت از 13 هزار و 200 تومان به 12 هزار و 700 تومان داشته ایم.
وی گفت: تخم مرغ هم سال گذشته آذرماه کیلویی 12 هزار تومان بود که اکنون قیمت آن کیلویی 10 هزار تومان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار