سامانه‌های هواشناسی خبر از بارش باران در هفته آینده برای نی‌ریز می‌دهند.
کد خبر: ۸۰۲۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰ 02 December 2019

تابناک فارس به نقل از هورگان:از بامداد روز سه‌شنبه شاهد بارندگی از سمت شمال غرب استان که سریعاً نیمه شمالی را در برمی‌گیرد خواهیم بود تمرکز بارش‌ها بر روی شمال غرب شهرستان‌هایی مانند نورآباد و سپیدان با بارشی‌های خوبی خواهد بود و هرچه به نواحی جنوبی و جنوب شرق استان نزدیک می‌شویم بارندگی در حد صفر خواهد شد که از این رو پیش‌بینی بارش قابل توجهی برای نی‌ریز نمی‌شود.

اما امیدواری ما برای اوایل هفته آینده با توجه به نقشه‌های امروز (که اگر شاهد تغییراتی نباشیم) بسیار زیاد می‌باشد. در واقع به شکل تخصصی در روزهای پنج‌شنبه و جمعه شاهد شکل‌گیری یک تراف در جریانات شمالی و عمیق‌تر شدن آن و نهایتاً ایجاد یک کات آف می‌باشیم که از سمت شمال غرب و غرب وارد کشورمان می‌شود. ویژگی بارز آن عمق زیاد است که موجب حرکت بسیار آهسته و نفوذ تا نواحی جنوبی و جنوب غربی کشور می‌باشد که ان‌شاا... استان ما را نیز متأثر خواهد کرد.

آن چیزی که امروز قابل توجه می باشد پیش‌بینی همراهی جریانات خوب رطوبتی است که از سمت دریای عرب و دریای سرخ به جنوب غرب کشورمان می‌ریزد.

همچنین کامران کامرانی کارشناس هواشناسی نی‌ریزان فارس با تأیید ورود سامانه‌های بارش‌زا به کشور گفت: به نظر می‌رسد نیمه دوم هفته آینده شاهد تغییراتی باشیم؛ هر چند هنوز اتفاق نظری بین مدل‌ها وجود ندارد و به نظر نمی‌رسد تا ۱۶ آذر بارشی در نی‌ریز اتفاق بیافتد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار