معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار البرز گفت: افزایش غیرقانونی نرخ تاکسی های اینترنتی در البرز با برخود جدی مواجه خواهد شد.
کد خبر: ۸۰۱۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵ 01 December 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ جهانگیر شاهمرادی گفت: خبری که مبنی بر افزایش قیمت اسنپ و تپسی در استان البرز مطرح شده بود موجب ایجاد موجی شد که تصور می‌شود مسئولان استانی در این زمینه تصمیم گیرنده هستند در حالی که این ارائه خدمات کشوری است و ما دخیل نیستیم.

معاون اقتصادی استانداری البرز با بیان این که اگر این افزایش قیمت تنها مربوط به استان البرز باشد ورود خواهیم کرد، افزود: رسیدگی و پیگیری خواهیم کرد و در صورتی که این افزایش قیمت غیرقانونی و غلط باشد ورود خواهیم کرد.

شاهمرادی گفت: طبق اعلام اعضای ستاد تنظیم بازار آرامش خوب و نسبی در بازار حکم فرماست و از نظر ارائه کالای اساسی محدودیتی نداریم.

او با بیان این که اصناف متعهد شده است که بر قیمت‌ها نظارت انجام دهد، گفت: طبق بررسی‌ها در حوزه تخم مرغ و گوشت قیمت کاهش یافته است.

شاهمرادی با بیان این که ۷۰ درصد از مراکز "سی ان جی" در البرز ارائه خدمات دارند، گفت: شرکت توزیع فراورده‌های نفتی اعلام کرده است که نیاز هرمنطقه‌ای از استان البرز که به گاز "ال پی جی" را تأمین خواهد کرد.

او در پایان گفت: پس از اصلاح قیمت بنزین نشست ستاد تنظیم بازار با دقت بیشتری و به صورت مستمر برگزار خواهد شد و اجازه نمی‌دهیم در بازار تلاطم وجود داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار