دانشجویان دانشگاه‌های شیراز، به عملکرد نمایندگان مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، اعتراض کرده و مقابل دفتر آن‌ها تجمع کردند.
کد خبر: ۸۰۱۶۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹ 30 November 2019

تابناک فارس به نقل از بسیج: دانشجویان دانشگاه های شیراز، به عملکرد نمایندگان مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، اعتراض کرده و مقابل دفتر آنها تجمع کردند.

حامد علی زاده، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز در این باره گفت: پیرو دو نامه درخواست بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز از نمایندگان مجلس شورای اسلامی شیراز جهت حضور در دانشگاه شیراز برای پاسخگویی به عملکرد چهارساله خود و عدم پاسخ نمایندگان به این درخواست، طی جلسه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز، مقرر شد تجمعی با حضور دانشجویان دانشگاه های سطح شیراز روبروی دفتر نمایندگان مجلس شورای اسلامی شیراز برگزار شود.

وی افزود: این تجمع در اعتراض به گرانی‌ها، بیکاری و اتفاقات اخیر شهر پس از افزایش قیمت بنزین و عدم پاسخگویی ۴ نماینده شیراز در مجلس، مقابل دفتر آقایان پارسایی، رجبی، اکبری و رضایی برگزار شد.

علی زاده، محمور مطالبات را عدم پیگیری نمایندگان در موارد مختلف عنوان و تصریح کرد: محور این مطالبات، عدم موضع روشن و شفاف در مورد طرح شفافیت آراء توسط نمایندگان شیراز، عدم پیگیری مسائل مردم به ویژه در شرایط کنونی، عدم پیگیری مسائل مردم به ویژه در شرایط کنونی، اتخاذ مواضع همراستا با رسانه های غربی و ضد انقلاب توسط برخی نمایندگان شیراز، عدم پاسخگویی در مواجهه با دعوت به دانشگاه توسط نمایندگان شیراز، تاکید بر مسائل کلان و اساسی مردم استان بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار