رئیس ستاد انتخابات فارس از آمادگی فرمانداری‌ و بخشداری‌های استان برای ثبت‌نام از کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور و بسترسازی برای برگزاری انتخاباتی پرشور خبر داد.
کد خبر: ۸۰۱۶۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷ 30 November 2019

تابناک فارس به نقل از ایسنا:سیداحمد احمدی‌زاده شنبه ۹ آذر در جمع خبرنگاران با اشاره به راه‌اندازی فرمانداری شهرستان‌های جدید فارس و تعیین سرپرست برای هفت شهرستانی که در تقسیمات اخیر ارتقاء یافتند، عنوان کرد: این فرمانداری‌ها هم‌اینک از آمادگی لازم برای ثبت نام از کاندیداها به عنوان یک حوزه فرعی اخذ آراء برخوردار هستند.

او همچنین به تلاش برای استقرار بخشداری‌های جدید هم اشاره و خاطرنشان کرد: با تسریع در روند استقرار بخشداران، آماده انجام فرآیند ثبت نام از کاندیداهای داوطلب هستیم.

رئیس ستاد انتخابات فارس همچنین با بیان اینکه تمام هماهنگی‌ها و تمهیدات لازم برای انجام ثبت نام پیش‌بینی شده است، گفت: طی ماه‌های اخیر در دو مرحله دو روزه و در ۵ نقطه فارس برای بخشداران، کارشناسان سیاسی انتخابات و کارشناسان آی تی دوره‌های آموزشی ویژه انتخابات برگزار شده است.

احمدی‌زاده با بیان اینکه فرمانداران و بخشداران استان هم در دو روز گذشته در دوره آموزش‌ تکمیلی با حضور مسئولین کمیته‌های ستاد انتخابات کشور شرکت کردند، افزود: جلساتی با هیئت نظارت فارس نیز در راستای هرچه بهتر برگزار شدن انتخابات، مشارکت حداکثری، سلامت و امنیت انتخابات برگزار شده است.

او رعایت قانون و مقررات، بی طرفی و عدم جانبداری را از اولویت‌ها در انتخابات آخر امسال دانست و گفت: به فرمانداران و بخشداران نیز تاکید کردیم که ضمن رعایت مر قانون، از آرای مردم صیانت کنند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس همچنین به انتخابات اقلیت‌های دینی اشاره و خاطرنشان کرد: از آنجا که فرمانداری شیراز به عنوان مرکز حوزه انتخابات استان و به عنوان حوزه فرعی از حوزه اصلی اصفهان برای اقلیت‌های دینی تعیین شده، لذا کاندیداهای محترم اقلیت‌های دینی می‌توانند با مراجعه به فرمانداری شیراز ثبت نام کنند.

احمدی‌زاده به انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری هم اشاره و بیان کرد: براساس قانون، حوزه انتخابیه مرکز استان به عنوان حوزه اصلی است و فرماندار شیراز نیز به عنوان رئیس حوزه انتخابیه مرکز استان دستور آغاز ثبت نام از کاندیداهای انتخابات خبرگان رهبری را به حوزه‌های فرعی و فرمانداران و بخشداران اعلام می‌کنند.

او به نقش پررنگ رسانه‌ها در انتخابات هم اشاره کرد و از اهالی رسانه فارس خواست تا ضمن انتشار اخبار انتخابات از انتشار اخباری که القای یاس و ناامیدی مردم را به دنبال دارد، پرهیز کنند.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار