استاندار فارس گفت: انتظار داریم تمامی رویدا‌ها و راهپیمایی‌های عمومی در قالب ورزش همگانی حداقل هر ماه یک بار در فارس به ویژه کلانشهر شیراز برگزار شود.
کد خبر: ۸۰۱۶۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱ 30 November 2019

تابناک فارس به نقل از فارس: عنایت‌الله رحیمی صبح امروز در دومین نشست شورای عالی ورزش استان فارس اظهار داشت: بهره‌برداری از ورزشگاه 6 هزار نفری و دیگر سالن‌های سرپوشیده و برگزاری مسابقه‌های بین‌المللی و داخلی نقش اساسی در رونق اقتصاد ورزش ایفا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه حرکت‌های ارزشمندی از سوی دولت در زمینه ورزش انجام شده است، افزود: عده‌ای با سیاه‌نمایی در صدد تضعیف و سلب اعتماد مردم از خادمان هستند و باید تمامی فعالیت‌ها در راستای وظیفه فانونی و شرعی انجام شود چرا که قرار نیست مردم از تمامی کار‌های انجام شده مطلع شوند.

استاندار فارس خاطرنشان کرد: فعالیت‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان قابل تقدیر است ولی نباید تراکم برنامه‌ها دربهمن‌ماه انجام گیرد و باید در طول سال عملیاتی و اجرایی شود.

رحیمی ضمن کمرنگ شمردن ورزش همگانی در استان فارس تصریح کرد: باتوجه به تلاش‌های انجام گرفته از سوی مسؤولان ورزش همگانی انتظار داریم که تمامی رویدا‌ها و راهپیمایی‌های عمومی در قالب ورزش همگانی حداقل هر ماه یک بار در فارس به ویژه کلانشهر شیراز برگزار شود تا سلامتی در ابعاد جسمی، روحی و نیز ایجاد شادی، شادابی و سرزندگی در بین اقشار مختلف بیش از گذشته افزایش یابد.

وی بیان داشت: اگرنقدی بر ما وارد شود باید مورد توجه قرار گیرد و از اداره‌کل ورزش جوانان درخواست می‌شود فعالیت‌های خود را به شکل عمومی از طریق صداوسیما و رسانه‌های مکتوب به اطلاع عموم برساند.

استاندار فارس اضافه کرد: برگزاری جام خوشه چین که جزء رویداد‌های جدید در کشور به ویژه در ورزش‌های روستایی و عشایری است با تبلیغات و اطلاع رسانی به موقع و هدفمند به جامعه منتقل شود.

رحیمی ابراز داشت: تیم‌داری از سوی مراکز صنعتی در ورزش‌هایی مانند شامل فوتبال، فوتسال و هندبال که دارای هواداران بسیاری بوده بسیار ضروری و تعیین کننده است.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس در ادامه این نشست اظهار داشت: برای رونق ورزش در استان فارس باید شرکت‌هایی که به نوعی تیم‌داری می‌کنند از معافیت‌های اعمال شده بهره‌مند شوند.

حیدرعلی کامیاب خاطرنشان کرد: افتتاح زمین چمن شهرک سعدی و نیز ورزشگاه‌ 6 هزار و 50 هزار نفری شیراز و دیگرفعالیت‌های ورزشی که در سطخ فارس انجام شده از دیگربرنامه‌هایی که با اجرایی شدن آن تحول چشمگیری در کلانشهر شیراز شاهد هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار