حجت الاسلام و المسلمین حمیدرضا رستگار امام جمعه بخش سیدان :مخالفت رهبری با سران سه قوه، متهم شدن رهبری به دخالت در اداره کشور، بی توجهی دولت به اقشار کم درآمد، باز شدن باب اغتشاشات و اعتراض ها و توجیه کم کاری برخی مسئولان را در پی داشت.
کد خبر: ۸۰۱۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ 30 November 2019

تابناک فارس به نقل از مرودشت نا: حجت الاسلام و المسلمین حمیدرضا رستگار امام جمعه بخش سیدان در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به اینکه از سال ۱۹۴۵ پایان جنگ جهانی دوم تا ۱۹۹۰ فروپاشی شوروی، جهان فقط ۷ هفته را بدون جنگ سپری کرده است اظهار داشت: جنگ با سلاح سرد، جنگ های نبرد زمینی با سلاح گرم، جنگ های هوایی و کشتارهای جمعی از نمونه نسل های جنگ است.

رستگار چهارمین نسل جنگ را جنگ در همه عرصه ها دانست و گفت: این نوع از جنگ در عرصه های اقتصادی، فرهنگی، اخلاقی و اعتقادی بر علیه کشورهای ضعیف به قصد براندازی، فشار به مردم و گرفتن حاکمیت شکل می گیرد.

خطیب نماز جمعه بخش سیدان تاکید کرد: اغتشاشات اخیر لبنان، عراق و ایران یک اجتماع سازی اجتماعی حول محور یک خواست عمومی مثل مبارزه با فساد، حل مشکل بیکاری و گرانی و… بود.

وی تصریح کرد: به کار گیری گروه های سازمان یافته و مجموعه های کوچک آموزش دیده در جنگ شهری برای شعله ور سازی و تشدید قتل و غارت و مدیریت میدانی شورش ها از طریق فضای مجازی از اهداف این اغتشاشات بود.

رستگار بیان کرد: در این اغتشاشات دشمن منتظر فرصتی است که از یک تصمیم و موضع گیری نادرست یا نا به هنگام مانند افزایش قیمت بنزین در ایران نهایت استفاده را ببرد.

خطیب نماز جمعه بخش سیدان عنوان کرد: ایجاد اختلاف درون حاکمیتی، شبهه سازی، تقویت رسانه با ایجاد ترس و وحشت در افکار عمومی از دیگر اهداف اغتشاشات است.

وی خاطرنشان کرد: مخالفت رهبری با سران سه قوه، متهم شدن رهبری به دخالت در اداره کشور، بی توجهی دولت به اقشار کم درآمد، باز شدن باب اغتشاشات و اعتراض ها و توجیه کم کاری برخی مسئولان را در پی داشت.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار