فرمانده بسیج سپاه ناحیه کرمانشاه گفت:دشمنان برای طراحی این توطئه هزینه بسیاری کردند بطوریکه تیم هایی در این اغتشاشات دستگیر شدند که آموزش و پیوند با کشورهای غربی تایید شد.
کد خبر: ۸۰۱۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰ 28 November 2019

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، سرهنگ سعید بهشتی راد، فرمانده بسیج سپاه ناحیه کرمانشاه امروز در مراسم معارفه فرمانده مقاومت بسیج اصناف حوزه شهرستان کرمانشاه، اظهارکرد:یکی از افراد دستگیر شده در ۶ ماهه اخیر به ۱۰ کشور اروپایی برای آموزش سفر کرده است.

وی در ادامه با گذاشتن نام اشرار بر افرادی که مسئول تخریب اموال عمومی هستند افزود: مراکز ارائه خدمات مثل دیالیز در تهران آسیب دید که این نشان از هدف آمریکا برای ضربه زدن به مردم است. جمهوری اسلامی ایران ۲۲۰هزار شهید و نیز ایثارگر تقدیم کرده و به این سادگی ها این نظام تکان نمی خورد.


بهشتی راد خاطر نشان کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، بسیج بزرگترین شبکه فرهنگی،امنیتی و اجتماعی در دنیا است که طبق تدبیرات انجام گرفته در ۵ آذر ماه اوایل انقلاب شکل گرفت. بسیج تهدید ها را به فرصت تبدیل کرد و مقابله مناسبی با تهدیدهای خارجی و خدمت رسانی به مردم در سراسر کشور انجام داد؛ بطوریکه ۴۰ هزار پروژه بسیج سازندگی در کشور شروع شده و نیمی از آن ها انجام شده است.


فرمانده بسیج سپاه کرمانشاه بیان کرد: فتنه اخیر در کمتر از ۱۲ ساعت با اقتدار کامل نیروهای بسیج، سپاه و سایر نهادهای امنیتی سازمان اطلاعات جمع آوری شد و مسبب اغتشاشات و تخریب اموال عمومی اراذل و اوباش بودند که حتی می توان آن ها را بدتر از داعش خواند و حمایت همه مسئولین و مردم از بسیج نیاز بوده تا در صحنه های مبارزه نقش ایفا کنند.


وی در ادامه علت همراهی مقام معظم رهبری و مسئولین از اعتراضات را مظلومیت مردم خواند و گفت: پس از شروع تخریب اموال عمومی، صف مردم از فتنه گران جداشد و باورود نیروهای انتظامی و نهادهای مرتبط طومار فتنه بسته شد.

بهشتی راد اظهار کرد: بازاریان مسئولیت سنگینی برعهده دارند زیراکه دشمنان اذهان عمومی را به تشویش واداشته و نظام را ناکارآمد جلوه می دهند. طبق فرمایش امام خامنه ای حرکت به جا و به موقع می تواند یک فتنه عزیم را جمع کند پس از ناظران صنوف تقاضا داریم که آمادگی کامل برای کنترل شرایط داشته باشند. مسئولین در هر اداره ای نیز نباید مردم را در مراحل اداری گیج کرده و مشکلات آن ها را رفع نکنند. کالاهای موردنیاز باید به بازار تزریق شود و نکته قابل توجه اطلاع رسانی به موقع و دقیق خدمات ارائه شده به ویژه بسیج است که بدون هیچ گونه دروغ و بطور دقیق به مردم ارائه شود.

وی در پایان اظهار کرد: خدمت رسانی به مردم درمحلات آسیب پذیر شهرستان شامل صادقیه، ده پهن، مهدیه، آقاجان، حکمت آباد و در گذشته در باغ ابریشم و دولت آباد انجام شده است. همچنین ۱۱ هزار گروه جهادی در سطح کشور به خدمت رسانی مشغول هستند.

 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار