فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری ۲ آشوبگر اصلی اغتشاشات و تخریب اموال عمومی در ناآرامی‌های هفته گذشته شهر شیراز خبر داد.
کد خبر: ۸۰۰۹۲۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۷ 27 November 2019

تابناک فارس  به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان فارس سردار رهام‌بخش حبیبی اظهار داشت: در ادامه اقدامات پلیس درباره شناسایی و دستگیری عاملان اغتشاشات اخیر، مأموران پلیس امنیت عمومی مخفیگاه 2 تن از عوامل اصلی این اغتشاشات را شناسایی کردند.

وی تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضائی، مأموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام و طی یک عملیات غافلگیرانه هر دو متهم را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دادند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه افراد دستگیر شده در تحقیقات به خرابکاری و تخریب اموال عمومی از جمله بانک‌ها اعتراف کردند، گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، یک قبضه اسلحه شکاری به همراه 13 فشنگ مربوطه، یک عدد شوکر، یک عدد اسپری فلفلی و برخی از تجهیزات و اموال مسروقه بانک‌ها کشف شد.

 

سردار حبیبی در ادامه از دستگیری تعدادی از مرتبطان گروه‌ها و شبکه‌های معاند در اغتشاشات اخیر خبر داد و افزود: این افراد نقش موثری در هدایت تجمع‌کنندگان و تهییج احساسات و تحریک مردم داشتند که تحقیقات تکمیلی از آنان همچنان ادامه دارد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری مردم با پلیس در معرفی و دستگیری اشرار و اغتشاشگران، تأکید کرد: نیروی انتظامی بر اساس قانون و وظیفه ذاتی خود، در برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی با اقتدار عمل می کند و برای افزایش احساس امنیت در جامعه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار