نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز نگرانی از اوضاع معیشتی و اوضاع اقتصادی کشور درآمد حاصل از اضافه شدن نرخ بنزین را متناسب با هزینه خسارات روانی حوادث اخیر ندانست.
کد خبر: ۸۰۰۵۹۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۴ 26 November 2019

تابناک فارس به نقل از ایسنا:مسعود رضایی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور اظهار کرد: سند مشترک ما قانون اساسی است. این قانون، مادر است و همه جایگاه‌ها را تعریف کرده است. در این کشور هم اخلاق دینی و هم آموزه‌های فرهنگی داریم.

وی با بیان این که هزاران سال پیش در این سرزمین گفته شده که خداوند کشور را از سه چیز دور کند؛ دروغ، خشکسالی و جنگ ، مدعی رواج دروغگویی از سوی برخی مسوولان شد.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با مقایسه آمار کارآفرینان از سال 84 تاکنون بیان این که " الفبای اقتصاد این است که محصول کار، مقدار ضرب در قیمت است" خاطرنشان کرد که نتیجه کار تولید است و تولید ایجاد اشتغال می‌کند و باعث رفاه عمومی می‌شود. به آفریننده تولید نیز کارآفرین گفته می‌شود.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی هم‌چنین با ارائه آماری از سال ۹۱ تا ۹۷ نسبت به رشد تولید اقتصادی در این سال‌ها و وضعیت زندگی مردم ابراز نگرانی کرد.

رضایی افزایش آمار نقدینگی از سال ۵۷ تا ۹۷ را ۸۰۰۰ برابر عنوان کرد و پرسید: آیا ارزش تولید واقعی به همین نسبت تغییر کرده است؟

این عضو کمیسیون اجتماعی خطاب به رئیس جمهور خواستار شفافیت اعلام کسری بودجه و در بخشی از سخنانش مدعی شد: مگر آقای نوبخت نمی‌گوید که پول درآمد بنزین را به حساب مردم ریخته است؟ من یک نفر را ندیدم که بگوید پولی به حسابم واریز شده است.

رضایی در پایان نطق خود با اشاره به خسارت وارد شده به شهر شیراز از مردم این شهر عذرخواهی کرد و گفت: باید پرسید چه کسی این فضا را به وجود آورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار