15 عامل اصلی اغتشاشات شیراز دستگیر شدند/خط معترض با آشوبگر جداست|همه معترضان را آشوبگر نمی دانیم/جایگاه های سوخت آسیب دیده شیراز بزودی شروع به کار می کنند/قطعی اینترنت گردشگری و بازار خودرو شیراز را تعطیل کرد
کد خبر: ۸۰۰۲۵۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۳ 25 November 2019

15 عامل اصلی اغتشاشات شیراز دستگیر شدند

به گزارش تابناک فارس:فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با تلاش مأموران پلیس امنیت عمومی، ۱۵ نفر از عاملان اصلی تخریب و آتش سوزی بانک ها و پمپ بنزین های کلانشهر شیراز در اغتشاشات اخیر دستگیر شدند.

رهام بخش حبیبی با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند، گفت: در بازرسی از مخفیگاه این افراد، مقادیر زیادی اموال مسروقه بانک ها و اماکن دولتی و خصوصی کشف شد.

خط معترض با آشوبگر جداست|همه معترضان را آشوبگر نمی دانیم

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس گفت: خط منتقد و معترض به عنوان بخشی از جامعه که اعتراضشان هم در مواردی وارد است، با کسانیکه به دنبال تخریب و غارت اموال عمومی و خصوصی بودند، جدا است.

او با بیان اینکه همه کسانیکه معترض یک موضوع شده بودند، ضد نظام تلقی نمی‌شوند، گفت: اگر یک گروه سیاسی بخواهد از کسانیکه اموال عمومی را آتش زدند و به اماکنی نظیر بانک و جایگاه‌های سوخت و مترو و اتوبوس خسارت وارد کردند حمایت کند قطعا در اشتباه محض خواهد بود. اگرچه هیچ یک از گروه‌های سیاسی از چنین رفتارهایی حمایت نکرده و نمی کند.

بوعلی با یادآوری اینکه هیچ کس همه معترضان و منتقدان را آشوبگر و غارتگر نمی‌داند، خاطرنشان کرد: آن کسانیکه خودروی آتش نشانی را به آتش می‌کشند، یا مترو شیراز را که مردم برای آن ۲۰ سال انتظار کشیده‌اند تخریب کرده و اتوبوس را می‌سوزانند، آشوبگر و اغتشاشگر و اشرار هستند.

جایگاه های سوخت آسیب دیده شیراز بزودی شروع به کار می کنند

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان فارس از صبر و شکیبایی شهروندان در استان فارس و شیراز که در برخی روزها مجبور به تحمل شرایط سخت حضور در صف‌های انتظار جایگاه‌های سوخت بودند، قدردانی و اضافه کرد: بعد از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت در کشور، متاسفانه تعدادی از جایگاه‌های شهر شیراز توسط افراد آشوبگر مورد آسیب و خسارت قرار گرفت و موجب شد تا برخی از نقاط شهر مردم برای دریافت سوخت با مشکل مواجه شوند.

وی میزان خسارت‌های وارد شده به جایگاه‌ها را بین ۳۰ تا ۸۰ درصد، عنوان کرد و افزود : با ارائه تمهیدات لازم توسط مسوولان ، تجهیزات مورد نیاز برای راه‌اندازی مجدد جایگاه‌ها تامین شده و در اختیار جایگاه داران قرار گرفته است.

قطعی اینترنت گردشگری و بازار خودرو شیراز را تعطیل کرد

رئیس جامعه هتل داران فارس گفت: قطع اینترنت ضربه سنگینی به پیکره گردشگری استان فارس وارد کرده بگونه‌ای که اکنون خرید اغلب تورهای گردشگری، رزرو هتل و ... فسخ شده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان اتومبیل شیراز با بیان اینکه قطعى اینترنت سبب شده که 70 الى 80 درصد بازار خرید و فروش خودرو تعطیل شود،گفت: اگرچه در حال حاضر به دلیل نبود خرید و فروش خودرو یک رکود 100 درصدى در بازار خودرو شیراز حاکم است، اما تمام افراد همچنان منتظرند تا قیمت ها گران شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار