آیت الله دژکام به تلاش‌های شهید دستغیب قبل و پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: از امسال، پانزدهم تا ۲۲ آذر به عنوان هفته بزرگداشت مقام این شهید سرافراز در استان نام گذاری می‌شود و در روز دانشجو و مناسبت‌های مختلفی که در این هفته وجود دارد مکتب و اهداف شهید دستغیب تشریح خواهد شد.
کد خبر: ۷۹۹۸۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۸ 24 November 2019

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز در جلسه ستاد بزرگداشت مقام شهید آیت الله دستغیب گفت: سومین شهید محراب، جان و خون خود را در راستای آرمان هایش نثار کرد.
آیت الله دژکام افزود: شهید دستغیب از شهدای تاثیرگذار انقلاب اسلامی بود و باید آمال و آثار او به همه مردم ایران شناسانده شود.
وی به تلاش‌های شهید دستغیب قبل و پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: از امسال، پانزدهم تا ۲۲ آذر به عنوان هفته بزرگداشت مقام این شهید سرافراز در استان نام گذاری می‌شود و در روز دانشجو و مناسبت‌های مختلفی که در این هفته وجود دارد مکتب و اهداف شهید دستغیب تشریح خواهد شد.
در این جلسه حجت الاسلام سید ابراهیم دستغیب نوه شهید آیت الله دستغیب با تشریح برنامه‌های هفته بزرگداشت سی و هشتمین سالگرد شهید دستغیب گفت: بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در بیستم آذر، با حضور اقشار مختلف مراسم بزرگداشت شهید دستغیب در مسجد جامع عتیق شیراز برگزار می‌شود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار